Wniosek o ustalenie numeru porządkowego nieruchomości – do pobrania w Punkcie Obsługi Klienta (parter budynku), w Wydziale Geodezji i Gospodarki Przestrzennej (pokój 206 lub 207, I piętro) lub na stronie internetowej Urzędu.
Załączniki:
Środa Wielkopolska, ul. Daszyńskiego 5, Urząd Miejski, Punkt Obsługi Klienta (parter budynku).
Godziny otwarcia:
Opłata skarbowa w kwocie 17,00 zł za złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpis, wypis lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem – jeżeli jest taka wymagana.
Wpłat należy dokonać przelewem na konto Gminy Środa Wielkopolska BNP PARIBAS Bank Polska Spółka Akcyjna 64 1600 1462 1747 0274 5000 0003.
W Punkcie Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Środzie Wielkopolskiej istnieje możliwość uiszczenia opłaty skarbowej przy użyciu karty płatniczej.
Sposób uiszczenia opłaty skarbowej zawarty jest w karcie usługi publicznej Uiszczenie opłaty skarbowej.
Wydanie stosownego zawiadomienia nastąpi bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 30 dni od daty złożenia wniosku.
Zawiadomienie o nadaniu numeru porządkowego nieruchomości.
Nie przysługuje.
Ustalenie numeru porządkowego następuje z urzędu lub na wniosek właściciela nieruchomości. Numery porządkowe nowo budowanych budynków, niewykazanych w ewidencji miejscowości, ulic i adresów ustala się przed rozpoczęciem ich użytkowania. Zawiadomienie o ustaleniu numeru porządkowego nieruchomości odbiera Wnioskodawca lub Pełnomocnik w Wydziale Geodezji i Gospodarki Przestrzennej Urzędu Miejskiego (pokój 206, 207, I piętro) lub zostanie wysłany pocztą.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Środzie Wielkopolskiej