Wniosek z propozycją nadania nazwy nowej ulicy lub placu – do pobrania w Punkcie Obsługi Klienta (parter budynku), w Wydziale Geodezji i Gospodarki Przestrzennej (pokój 206 lub 207, I piętro) lub na stronie internetowej Urzędu.
Środa Wielkopolska, ul. I. Daszyńskiego 5, Urząd Miejski, Punkt Obsługi Klienta (parter budynku).
Godziny otwarcia:
Brak.
Nadanie nazwy ulicy lub placu następuje w drodze uchwały, która wchodzi w życie po upływie 14 dni od daty publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Wielkopolskiego.
Urząd Miejski potwierdza wpływ wniosku, rejestruje wniosek i przekazuje go Komisji Kultury i Nazewnictwa, która rozpatruje wniosek – o przekazaniu wniosku wnioskodawca zostanie poinformowany.
W przypadku pozytywnego rozpatrzenia, opracowany zostaje projekt uchwały, który przedkłada się Radzie Miejskiej.
Jeżeli przedmiotem nazwania jest droga wewnętrzna, przed podjęciem uchwały niezbędne jest uzyskanie pisemnej zgody właściciela gruntów, na których droga się znajduje.
Podjęta przez Radę Miejską uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od daty publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Wielkopolskiego – o podjęciu uchwały wnioskodawca zostanie poinformowany.
Nie przysługuje.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Środzie Wielkopolskiej