Ogłoszenia o naborach na wolne stanowiska pracy

Ogłoszenie naboru na wolne stanowisko urzędnicze – Podinspektor w Wydziale Geodezji i Gospodarki Przestrzennej w Urzędzie Miejskim w Środzie Wielkopolskiej – z 20 marca 2025 roku

Zarządzenie wewnętrzne Nr 13/2025
Burmistrza Miasta Środa Wielkopolska
z dnia 20 marca 2025 r.

w sprawie ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Środzie Wielkopolskiej.

Na podstawie art. 31, art. 33 ust. 1 i 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r., poz. 1465 ze zm. ), art. 7 pkt 1 w związku z art. 11-13, ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r., poz.1135) zarządzam, co następuje:

§ 1.

  1. Ogłaszam nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Środzie Wielkopolskiej – Podinspektor w Wydziale Geodezji i Gospodarki Przestrzennej w Urzędzie Miejskim w Środzie Wielkopolskiej.
  2. Treść ogłoszenia stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.

§ 2. Wykonanie Zarządzenia powierza się Głównemu specjaliście ds. kadr.

§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Środzie Wielkopolskiej oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej https://bip.umsroda.pl/.

Załącznik do Zarządzenia wewnętrznego Nr 13/2025
Burmistrza Miasta Środa Wielkopolska
z dnia 20 marca 2025 r.

Burmistrz Miasta Środa Wielkopolska – na podstawie art. 31, art. 33 ust. 1 i 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r., poz. 1465 ze zm.), art. 7 pkt 1 w związku z art. 11-13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1135) ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Podinspektor w Wydziale Geodezji i Gospodarki Przestrzennej w Urzędzie Miejskim w Środzie Wielkopolskiej.

  1. Nazwa i adres jednostki

    Urząd Miejski, ul. Daszyńskiego 5, 63-000 Środa Wielkopolska
  2. Stanowisko urzędnicze

    Podinspektor w Wydziale Geodezji i Gospodarki Przestrzennej w Urzędzie Miejskim w Środzie Wielkopolskiej
  3. Niezbędne wymagania kwalifikacyjne:

    1. wykształcenie wyższe;
    2. posiadanie obywatelstwa polskiego;
    3. korzystanie z pełni praw publicznych, pełna zdolność do czynności prawnych;
    4. niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
    5. nieposzlakowana opinia;
    6. znajomość ustaw: ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o gospodarce nieruchomościami, ustawa o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów, ustawa o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości, kodeks cywilny;
    7. wysoki poziom umiejętności obsługi klienta, umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy, bardzo dobra umiejętność pracy w zespole, wysokie poczucie odpowiedzialności i etyki zawodowej, wysoki poziom kultury osobistej, skrupulatność, terminowość, otwartość na nowe rozwiązania, bardzo dobrze rozwinięte umiejętności komunikacyjne;
    8. odpowiedzialność, dokładność, terminowość, zaangażowanie, odporność na stres, uprzejmość, komunikatywność, uczciwość, sumienność, punktualność, asertywność, umiejętność w pracy w zespole oraz pracy indywidualnej, gotowość do pogłębiania wiedzy, umiejętność samodzielnego wyszukiwania informacji, otwartość na nowe rozwiązania;
    9. znajomość zasad techniki biurowej, umiejętność redagowania pism, umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych (dobra znajomość pakietu MS Office, Word, Excel), umiejętność obsługi skrzynki ePUAP;
    10. dyspozycyjność – dotyczy udziału w komisjach, sesjach Rady Miejskiej lub innych istotnych spotkaniach służbowych, które odbywają się także po godzinach pracy.
  4. Dodatkowe wymagania kwalifikacyjne:

    1. posiadanie 3-letniego doświadczenia zawodowego w pracy biurowej;
    2. wykształcenie wyższe na kierunkach: administracja, ekonomia, rachunkowość, gospodarka przestrzenna, budownictwo i pokrewne;
    3. kreatywność, umiejętność dostosowania się do konkretnej sytuacji, życzliwość.
  5. Główne zadania wykonywane na stanowisku:

    1. prowadzenie spraw związanych z użytkowaniem wieczystym i aktualizacją opłat rocznych z tego tytułu, w tym wydanie zaświadczeń dotyczących przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności i zaświadczeń o wniesieniu opłaty, obciążania nieruchomości,
    2. prowadzenie spraw związanych z waloryzacją opłat w tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności,
    3. prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą prawa użytkowania wieczystego na rzecz dotychczasowego użytkownika,
    4. prowadzenie spraw w zakresie ujawniania w księgach wieczystych nieruchomości stanowiących własność gminy,
    5. prowadzenie ewidencji nieruchomości oddanych w użytkowanie wieczyste i przyjętych w użytkowanie wieczyste,
    6. uzupełnianie i aktualizacja ksiąg inwentarzowych w zakresie powierzonych obowiązków,
    7. przekazywanie i aktualizacja danych niezbędnych do prowadzenia ewidencji nieruchomości zgodnie z ustawą o gospodarce nieruchomościami pracownikowi odpowiedzialnemu za jej prowadzenie,
    8. prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem nieruchomościami komunalnymi, w zakresie ich nabywania,
    9. opracowanie budżetu i jego realizacja zgodnie z planem w zakresie powierzonych obowiązków,
    10. opracowanie projektów uchwał Rady Miejskiej w zakresie zadań Wydziału,
    11. wykonywanie innych prac na polecenie Naczelnika Wydziału.
  6. Warunki pracy:

    • wymiar czasu pracy – pełen etat, 40 godz. tygodniowo,
    • narzędzia pracy – komputer i sprzęt biurowy, bezpieczne warunki pracy na stanowisku; stanowisko pracy znajduje się w siedzibie Urzędu Miejskiego w Środzie Wielkopolskiej, ul. Daszyńskiego 5, 63-000 Środa Wielkopolska,
    • bezpośredni kontakt z interesantami, wysiłek umysłowy,
    • wynagrodzenie – ustalone zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1638) oraz zgodnie z Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Miejskiego w Środzie Wielkopolskiej wprowadzonym Zarządzeniem nr 17/2024 z dnia 1 sierpnia 2024 r. Burmistrza Miasta Środa Wielkopolska wypłacane do 29 dnia każdego miesiąca (z dołu).
    • warunki szczególne: brak.
    Zatrudnienie na czas określony z możliwością zawarcia umowy o pracę na czas nieokreślony.
  7. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Środzie Wielkopolskiej

    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Środzie Wlkp. w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł powyżej 6%.
  8. W Urzędzie Miejskim w Środzie Wielkopolskiej obowiązuje Procedura dokonywania zgłoszeń wewnętrznych oraz podejmowania działań następczych wprowadzona Zarządzeniem Nr 154/2024 Burmistrza Miasta Środa Wielkopolska z dnia 18 października 2024 r. Procedura dostępna jest w Biuletynie Informacji Publicznej Środa Wielkopolska pod linkiem https://bip.umsroda.pl/ zarządzenia Burmistrza Miasta Środa Wielkopolska.

  9. Niezbędne dokumenty aplikacyjne:

    • list motywacyjny,
    • życiorys (CV),
    • kwestionariusz osobowy dla kandydata (wg załączonego wzoru),
    • oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych (wg załączonego wzoru),
    • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wg załączonego wzoru),
    • oświadczenie kandydata o nieposzlakowanej opinii (wg załączonego wzoru),
    • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
    • kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
    • w przypadku niepełnosprawności – kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem).
      W przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginałów dokumentów.
      List motywacyjny i CV powinny być podpisane odręcznie (brak własnoręcznego podpisu na wymienionych dokumentach powoduje niespełnienie wymagań formalnych) oraz opatrzone klauzulą:
      "Oświadczam, że zapoznałam/em się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych przez Burmistrza Miasta z siedzibą w Środzie Wielkopolskiej, ul. Daszyńskiego 5, 63-000 Środa Wielkopolska i wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych wykraczających poza dane wymagane przez przepisy prawa pracy i inne przepisy szczegółowe zawarte w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. 2024, poz.1135)”.
  10. Miejsce i termin złożenia dokumentów

    Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Podinspektor w Wydziale Geodezji i Gospodarki Przestrzennej w Urzędzie Miejskim w Środzie Wielkopolskiej" należy składać osobiście lub przesłać na adres – Urząd Miejski w Środzie Wielkopolskiej, ul. Daszyńskiego 5, 63-000 Środa Wielkopolska (liczy się data wpływu do Urzędu) w terminie do dnia 3 kwietnia 2025 roku.
  11. Informacje dla kandydatów

    Aplikacje, które wpłyną do Urzędu niekompletne lub po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
    Nie ma możliwości uzupełnienia dokumentów po upływie terminu składania oferty.
  12. Etapy naboru:

    • Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze;
    • Składanie dokumentów aplikacyjnych;
    • Weryfikacja zgodności złożonych dokumentów z wymogami specyfikacji naboru;
    • Indywidualna rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami, którzy przeszli wstępną selekcję kandydatów;
    • Sporządzenie protokołów z przeprowadzonego naboru na dane stanowisko urzędnicze;
    • Ogłoszenie wyników naboru.
    • Podjęcie decyzji o zatrudnieniu i podpisanie umowy o pracę;
      Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne zostaną indywidualnie powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej (prosimy o podanie aktualnych danych kontaktowych).
  13. Informacje o wynikach naboru

    Każdy ze zgłoszonych kandydatów otrzyma indywidualną informację na temat wyników naboru w odniesieniu do swojej osoby. Informacja o rozstrzygnięciu naboru zostanie upowszechniona niezwłocznie i umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej https://bip.umsroda.pl/ i na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego.
    Kandydat w przedłożonych dokumentach jest zobowiązany zawrzeć informację o treści:
    „W przypadku niezakwalifikowania mnie do dalszego etapu rekrutacji dokumenty aplikacyjne proszę zniszczyć/odbiorę osobiście*".
    *wybrać właściwe
    Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie naboru zakwalifikują się do dalszego etapu i zostaną umieszczone w protokole, będą stanowiły załącznik do protokołu z przeprowadzonego naboru.

Dodatkowych informacji udziela Maria Buczma – Główny specjalista ds. kadr w Urzędzie Miejskim w Środzie Wielkopolskiej, tel. 61 286 77 13.

Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie

  1. Imię (imiona) i nazwisko .......................................................................................................
  2. Data urodzenia .......................................................................................................
  3. Dane kontaktowe .......................................................................................................
    (wskazane przez osobę ubiegającą się o zatrudnienie)
  4. Wykształcenie (gdy jest ono niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku)
    .......................................................................................................................................................
    .......................................................................................................................................................
    (nazwa szkoły i rok jej ukończenia)
    .......................................................................................................................................................
    .......................................................................................................................................................
    (zawód, specjalność, stopień naukowy, tytuł zawodowy, tytuł naukowy)
  5. Kwalifikacje zawodowe (gdy są one niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku)
    ......................................................................................................................................................
    .......................................................................................................................................................
    (kursy, studia podyplomowe lub inne formy uzupełnienia wiedzy lub umiejętności)
  6. Przebieg dotychczasowego zatrudnienia (gdy jest ono niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku)
    .......................................................................................................................................................
    .......................................................................................................................................................
    .......................................................................................................................................................
    .......................................................................................................................................................
    (okresy zatrudnienia u kolejnych pracodawców oraz zajmowane stanowiska pracy)
  7. Dodatkowe dane osobowe, jeżeli prawo lub obowiązek ich podania wynika z przepisów szczególnych
    .......................................................................................................................................................
    .......................................................................................................................................................
    .......................................................................................................................................................
    .......................................................................................................................................................

………………………………………
(Miejscowość, data)

…………………………………………
(Imię i nazwisko)

…………………………………………
(Adres)

Oświadczenie

Ja niżej podpisany/a, oświadczam, że posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam z pełni praw publicznych.

………………………………………………
(Podpis)

………………………………………
(Miejscowość, data)

…………………………………………
(Imię i nazwisko)

…………………………………………
(Adres)

Oświadczenie

Ja niżej podpisany/a oświadczam, że nie byłem/am skazany/na prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

………………………………………………
(Podpis)

(Miejscowość, data)

…………………………………………
(Imię i nazwisko)

…………………………………………
(Adres)

Oświadczenie

Ja niżej podpisany/a oświadczam, że cieszę się nieposzlakowaną opinią.

………………………………………………
(Podpis)

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata na pracownika
(na potrzeby rekrutacji)

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej RODO) (Dz. Urz. UE L119/1) informujemy, że:

  1. Administratorem danych osobowych jest Urząd Miejski w Środzie Wielkopolskiej, ul. Ignacego Daszyńskiego 5, 63-000 Środa Wielkopolska, 61 286 77 00, e-mail um@sroda.wlkp.pl, reprezentowany przez Burmistrza Środy Wielkopolskiej.
  2. Administrator wyznaczył inspektora danych osobowych, kontakt z nim możliwy jest za pomocą poczty elektronicznej (adres mailowy iod@lesny.com.pl).
  3. Dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z RODO w celu:
    1. przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego w oparciu o zgodę na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, w zakresie określonym w art. 221 § 1 Kodeksu pracy,
    2. w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. b) RODO w celu zawarcia umowy o pracę,
    3. przetwarzania na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych oraz przetwarzania wizerunku w oparciu o zgodę na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
  4. Administrator przetwarza następujące kategorie Twoich danych osobowych: imię, nazwisko, imiona rodziców, adres korespondencyjny, data urodzenia, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, kwalifikacje zawodowe, numer telefonu, adres e-mail, wizerunek.
  5. Odbiorcami Twoich danych osobowych będą osoby upoważnione przez Administratora oraz podmioty, które mają prawo przetwarzać dane na podstawie umów zawartych z Administratorem, w szczególności w związku ze świadczeniem usług utrzymania, wsparcia i serwisu systemów informatycznych.
  6. Twoje dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
  7. Twoje dane osobowe wskazane w pkt 3 a) powyżej będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia procesu rekrutacji na wskazane stanowisko, bądź do czasu wycofania przez Ciebie zgody na przetwarzanie w tym celu, w zakresie, w jakim przetwarzane są one na podstawie zgody, a dane osobowe wskazane w pkt 3 c) powyżej będą przetwarzane okres 5 lat, albo do czasu wycofania przez Ciebie zgody na przetwarzanie w tym celu.
  8. Przysługuje Ci prawo żądania od Administratora dostępu do danych osobowych Pana/Pani dotyczących, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych. Nie przysługuje Ci prawo wniesienia sprzeciwu, ponieważ przetwarzanie danych nie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e lub f RODO.
  9. Przysługuje Ci prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w każdym czasie poprzez przesłanie oświadczenia o wycofaniu zgody na adres mailowy um@sroda.wlkp.pl.
  10. Przysługuje Ci prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uznasz, że przetwarzanie przez Administratora danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych.
  11. Podanie danych osobowych, o których mowa w pkt 3 a) i b) jest niezbędne w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, jesteś zobowiązany do ich podania, a ich niepodanie uniemożliwi należyte przeprowadzenie procesu rekrutacyjnego.
  12. Podanie danych osobowych, o których mowa w pkt 3 c) jest dobrowolne i nie jest wymogiem ustawowym, umownym ani warunkiem zawarcia umowy.
  13. Przetwarzanie Twoich danych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Samodzielne stanowiska

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 20 marca 2025 roku
Dokument wytworzony przez: Kadry
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Maria Buczma
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 20 marca 2025 11:39
Dokument wprowadzony do BIP przez: Mateusz Ślebioda
Ilość wyświetleń: 698
20 marca 2025 11:44 (Mateusz Ślebioda) - Zmiana danych załącznika [ogoszenie_o_konkursie_podinspektor_wgigp_z_20.03.25.docx]. (Dokument opublikowany)
20 marca 2025 11:39 (Mateusz Ślebioda) - Dodanie załącznika [ogoszenie_o_konkursie_podinspektor_wgigp_z_20.03.25.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
20 marca 2025 11:39 (Mateusz Ślebioda) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)