"Kilkukrotnie próbowałem się zalogować do formularza spisowego za pomocą nr. PESEL i hasła, ale po 5 nieudanych próbach dostęp został zablokowany. Co mogę zrobić?"
GUS przygotował kilka możliwości zalogowania się do formularza online:
Wszystkie te metody zostały przetestowane przez służby statystyki publicznej i gwarantują możliwość bezpiecznego uruchomienia formularza. Zalecaną przeglądarką jest Chrome.
Dodatkowym zabezpieczeniem formy logowania przy użyciu numeru PESEL i nazwiska panieńskiego matki jest hasło, które użytkownik ustala samodzielnie podczas pierwszego logowania. Hasło chroni Twoje dane, jeśli wypełniasz formularz podczas kilku sesji logowania. Podczas kolejnego logowania podajesz numer PESEL i hasło znane wyłącznie Tobie. Ze względów bezpieczeństwa najlepiej, aby Twoje hasło zawierało jedną dużą literę, znak specjalny oraz cyfrę.
Po 5 próbach błędnego logowania konto użytkownika zostanie automatycznie zablokowane. Jeśli zgłosisz problemy z logowaniem na infolinii (22 279 99 99), konsultant pomoże Ci odblokować dostęp do aplikacji spisowej. Infolinia działa od poniedziałku do piątku od 8.00 do 18.00.
Masz inny problem z logowaniem? Zadzwoń również na infolinię.
Jeśli podejrzewasz, że ktoś się pod Ciebie podszył, niezwłocznie skontaktuj się z #GUS za pośrednictwem infolinii (22) 279 99 99 lub formularza kontaktowego dostępnego w zakładce „Kontakt” na stronie spisu. Po weryfikacji zgłoszenia GUS powiadomi policję i ABW o możliwości popełnienia przestępstwa zgodnie z art. 190a Kodeksu Karnego.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Środzie Wielkopolskiej