Zarządzenia Burmistrza Miasta Środa Wielkopolska

Zarządzenie Nr 17/2021 Burmistrza Miasta Środa Wielkopolska z dnia 8 lutego 2021 roku w sprawie ogłoszenia wykazu części nieruchomości przeznaczonej do wynajęcia

Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym /Dz. U. z 2020 r. poz. 713 ze zmianami/, art. 35 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami /Dz. U. z 2020 r. poz. 1990 ze zmianami/, zarządza się, co następuje

§ 1. Przeznaczam do wynajęcia w drodze przetargu ustnego nieograniczonego część nieruchomości położonej w Środzie Wielkopolskiej przy ul. Plażowej, oznaczonej nr geod. 251/3, zabudowanej budynkiem użyteczności publicznej, w którym przeznacza się do wynajęcia pomieszczenia o łącznej powierzchni użytkowej 482,64 m2, przeznaczone na prowadzenie działalności gastronomicznej oraz teren o łącznej powierzchni 265,80 m2, przeznaczony pod dwa ogródki letnie, na okres do 9 lat – opisane w wykazie stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.

§ 2. Wykaz, o którym mowa w § 1. podlega podaniu do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Środzie Wielkopolskiej na okres 21 dni, ponadto informacja o wywieszeniu wykazu podlega ogłoszeniu w prasie lokalnej o zasięgu obejmującym co najmniej Powiat Średzki i na stronie internetowej urzędu.

§ 3. Wykonanie zarządzenia powierza się Zastępcy Naczelnika Wydziału Geodezji i Gospodarki Przestrzennej.

§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem ogłoszenia wykazu.

Burmistrz
Piotr Mieloch

Załącznik nr 1 do zarządzenia Nr 17/2021
Burmistrza Miasta Środa Wielkopolska
z dnia 8 lutego 2021 r.

Wykaz

części nieruchomości przeznaczonej do wynajęcia w drodze przetargu ustnego nieograniczonego.

  1. Oznaczenie nieruchomości

    Nieruchomość położona w Środzie Wielkopolskiej przy ul. Plażowej, oznaczona nr geod. 251/3 obszaru 1,6273 ha, zapisana w KW PO1D/00006217/8, zabudowana budynkiem użyteczności publicznej, w którym przeznacza się do wynajęcia pomieszczenia o łącznej powierzchni użytkowej 482,64 m2 przeznaczone na prowadzenie działalności gastronomicznej oraz teren o łącznej powierzchni 265,80 m2, przeznaczony pod dwa ogródki letnie, zwane w dalszej części wykazu „przedmiotem najmu”.
  2. Przeznaczenie nieruchomości

    Przedmiotowa część nieruchomości przeznaczona jest na prowadzenie działalności gastronomicznej.
  3. Okres trwania umowy najmu

    Do 9 lat, zgodnie z Uchwałą Nr XXX/445/2021 Rady Miejskiej w Środzie Wielkopolskiej z dnia 28 stycznia 2021 roku.
  4. Wysokość czynszu i termin zapłaty

    Stawka miesięcznego czynszu najmu dla przedmiotu najmu opisanego w pkt. 1 niniejszego wykazu, jako cena wywoławcza do przetargu wynosi 9.000,00 zł plus podatek VAT (zgodnie z obowiązującą stawką).
    Czynsz płatny będzie w terminie do 10 dnia każdego miesiąca na konto Gminy Środa Wielkopolska nr 88 9084 0003 2211 0000 5975 0001 Spółdzielczy Bank Ludowy im. Ks. P. Wawrzyniaka z siedzibą przy ul. Ks. P. Wawrzyniaka 3, 63-100 Śrem.
    Wynajmujący zastrzega sobie prawo wprowadzenia aneksu do umowy najmu odnośnie wysokości czynszu z dniem 1 kwietnia każdego roku o wskaźnik inflacji, począwszy od roku 2022.
  5. Termin złożenia wniosku przez osoby, którym przysługuje pierwszeństwo w nabyciu nieruchomości na podstawie art. 34 ust. 1 pkt 1 i pkt 2 ustawy o gospodarce nieruchomościami upływa dnia 22 marca 2021 roku.

  6. Nieruchomość nie jest obciążona oraz nie jest przedmiotem żadnego zobowiązania.

Niniejszy wykaz wywiesza się na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego w Środzie Wielkopolskiej na okres 21 dni, tj. od dnia 8 lutego 2021 r. do dnia 1 marca 2021 r., ponadto informacja o wywieszeniu wykazu podlega ogłoszeniu w prasie lokalnej o zasięgu obejmującym co najmniej Powiat Średzki i na stronie internetowej urzędu.

Termin i warunki przetargu zostaną ogłoszone po dniu 22 marca 2021 r.

Wiadomości powiązane

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 8 lutego 2021 roku
Dokument wytworzony przez: Wydział Geodezji i Gospodarki Przestrzennej
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Katarzyna Kaczmarek
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 09 lutego 2021 14:24
Dokument wprowadzony do BIP przez: Mateusz Ślebioda
Ilość wyświetleń: 2586
07 listopada 2023 08:58 (Mateusz Ślebioda) - Zmiana danych dokumentu. Dostosowanie tekstu do ustawy o dostępności cyfrowej stron internetowych. (Dokument opublikowany)
07 listopada 2023 08:56 (Mateusz Ślebioda) - Zmiana danych dokumentu. Dostosowanie tekstu do ustawy o dostępności cyfrowej stron internetowych. (Dokument opublikowany)
07 listopada 2023 08:55 (Mateusz Ślebioda) - Zmiana danych dokumentu. Uzupełnienie danych BIP. (Dokument opublikowany)