Na podstawie art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2021 r., poz. 1372 t.j.), art. 400a ust. 1 pkt 8 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2020 r., poz. 1219 ze zm.), art. 1 lit. d rozporządzenia Rady (UE) 2015/1589 ustanawiającego szczegółowe zasady stosowania art. 108 TFUE oraz w związku z uchwałą Nr XLVIII/770/2017 Rady Miejskiej w Środzie Wielkopolskiej z dnia 18 maja 2017 roku w sprawie uchwalenia „Programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest dla Gminy Środa Wielkopolska do 2032”, Burmistrz Miasta Środa Wielkopolska zarządza, co następuje
§ 1. Ustanawia się Regulamin wykonania i finansowania zadania pn. „Likwidacja wyrobów budowlanych zawierających azbest na terenie Gminy Środa Wielkopolska w roku 2021-2022”, stanowiący załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 2. Wykonanie Zarządzenia powierza się kierownikowi Referatu Rolnictwa i Ochrony Środowiska.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz
Piotr Mieloch
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Środzie Wielkopolskiej