Zarządzenia Burmistrza Miasta Środa Wielkopolska

Zarządzenie Nr 11/2023 Burmistrza Miasta Środa Wielkopolskaz dnia 6 lutego 2023 r. w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych dotyczących wyrażenia opinii i uwag projektów zmiany statutów sołectw na terenie gminy Środa Wielkopolska

Na podstawie art. 5a ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 40), uchwały Nr XXIV/380/2020 Rady Miejskiej w Środzie Wielkopolskiej z dnia 27 sierpnia 2020 r. w sprawie zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami Gminy Środa Wielkopolska, zarządzam co następuje

§ 1.

  1. Postanawiam o przeprowadzeniu konsultacji społecznych z mieszkańcami zamieszkałymi w:
    1. sołectwie Annopole – projekt statutu załącznik nr 1;
    2. sołectwie Zmysłowo – projekt statutu załącznik nr 2;
    3. sołectwie Babin – projekt statutu załącznik nr 3;
    4. sołectwie Brzezie – projekt statutu załącznik nr 4;
    5. sołectwie Brodowo – projekt statutu załącznik nr 5;
    6. sołectwie Czarne Piątkowo – projekt statutu załącznik nr 6;
    7. sołectwie Chudzice – projekt statutu załącznik nr 7;
    8. sołectwie Chwałkowo – projekt statutu załącznik nr 8;
    9. sołectwie Chocicza – projekt statutu załącznik nr 9;
    10. sołectwie Dębicz – projekt statutu załącznik nr 10;
    11. sołectwie Dębiczek – projekt statutu załącznik nr 11;
    12. sołectwie Jarosławiec – projekt statutu załącznik nr 12;
    13. sołectwie Januszewo – projekt statutu załącznik nr 13;
    14. sołectwie Janowo – projekt statutu załącznik nr 14;
    15. sołectwie Kijewo – projekt statutu załącznik nr 15;
    16. sołectwie Koszuty – projekt statutu załącznik nr 16;
    17. sołectwie Lorenka – projekt statutu załącznik nr 17;
    18. sołectwie Marianowo Brodowskie – projekt statutu załącznik nr 18;
    19. sołectwie Mączniki – projekt statutu załącznik nr 19;
    20. sołectwie Nadziejewo – projekt statutu załącznik nr 20;
    21. sołectwie Olszewo – projekt statutu załącznik nr 21;
    22. sołectwie Pławce – projekt statutu załącznik nr 22;
    23. sołectwie Połażejewo – projekt statutu załącznik nr 23;
    24. sołectwie Pierzchnica – projekt statutu załącznik nr 24;
    25. sołectwie Pętkowo – projekt statutu załącznik nr 25;
    26. sołectwie Romanowo – projekt statutu załącznik nr 26;
    27. sołectwie Rumiejki – projekt statutu załącznik nr 27;
    28. sołectwie Ruszkowo – projekt statutu załącznik nr 28;
    29. sołectwie Tadeuszewo – projekt statutu załącznik nr 29;
    30. sołectwie Starkówiec Piątkowski – projekt statutu załącznik nr 30;
    31. sołectwie Szlachcin – projekt statutu załącznik nr 31;
    32. sołectwie Trzebisławki – projekt statutu załącznik nr 32;
    33. sołectwie Topola – projekt statutu załącznik nr 33;
    34. sołectwie Ulejno – projekt statutu załącznik nr 34;
    35. sołectwie Winna Góra – projekt statutu załącznik nr 35;
    36. sołectwie Zielniczki – projekt statutu załącznik nr 36;
    37. sołectwie Zielniki – projekt statutu załącznik nr 37;
    38. sołectwie Żabikowo – projekt statutu załącznik nr 38;
  2. Celem konsultacji jest wyrażenie opinii i uwag w sprawie projektów statutów sołectw wymienionych w ust. 1 pkt 1–38 niniejszego paragrafu, które stanowią załączniki o nr od 1 do 38 do niniejszego zarządzenia.

§ 2. W konsultacjach mogą brać udział mieszkańcy danego sołectwa, którzy wyrażają opinię i uwagi w zakresie projektu statutu sołectwa którego są mieszkańcami.

§ 3. Konsultacje będą prowadzone od 21 lutego 2023 r. do 3 marca 2023 r.

§ 4. Konsultacje będą polegały na wyrażaniu opinii i uwag przez mieszkańców poszczególnych sołectw w przedmiotowej sprawie z wykorzystaniem formularzy. Formularze stanowią załączniki od 39 do 77 do niniejszego zarządzenia:

  1. formularz dla sołectwa Annopole – załącznik nr 39;
  2. formularz dla sołectwa Zmysłowo – załącznik nr 40;
  3. formularz dla sołectwa Babin – załącznik nr 41;
  4. formularz dla sołectwa Brzezie – załącznik nr 42;
  5. formularz dla sołectwa Brodowo – załącznik nr 43;
  6. formularz dla sołectwa Czarne Piątkowo – załącznik nr 44;
  7. formularz dla sołectwa Chudzice – załącznik nr 45;
  8. formularz dla sołectwa Chwałkowo – załącznik nr 46;
  9. formularz dla sołectwa Chocicza – załącznik nr 47;
  10. formularz dla sołectwa Dębicz – załącznik nr 48;
  11. formularz dla sołectwa Dębiczek – załącznik nr 49;
  12. formularz dla sołectwa Jarosławiec – załącznik nr 50;
  13. formularz dla sołectwa Januszewo – załącznik nr 51;
  14. formularz dla sołectwa Janowo – załącznik nr 52;
  15. formularz dla sołectwa Kijewo – załącznik nr 53;
  16. ormularz dla sołectwa Koszuty – załącznik nr 54;
  17. formularz dla sołectwa Lorenka – załącznik nr 55;
  18. formularz dla sołectwa Marianowo Brodowskie – załącznik nr 56;
  19. formularz dla sołectwa Mączniki – załącznik nr 57;
  20. formularz dla sołectwa Nadziejewo – załącznik nr 58;
  21. formularz dla sołectwa Olszewo – załącznik nr 59;
  22. formularz dla sołectwa Pławce – załącznik nr 60;
  23. formularz dla sołectwa Połażejewo – załącznik nr 61;
  24. formularz dla sołectwa Pierzchnica – załącznik nr 62;
  25. formularz dla sołectwa Pętkowo – załącznik nr 63;
  26. formularz dla sołectwa Romanowo – załącznik nr 64;
  27. formularz dla sołectwa Rumiejki – załącznik nr 65;
  28. formularz dla sołectwa Ruszkowo – załącznik nr 66;
  29. formularz dla sołectwa Tadeuszewo – załącznik nr 67;
  30. formularz dla sołectwa Starkówiec Piątkowski – załącznik nr 68;
  31. formularz dla sołectwa Szlachcin – załącznik nr 69;
  32. formularz dla sołectwa Trzebisławki – załącznik nr 70;
  33. formularz dla sołectwa Topola – załącznik nr 71;
  34. formularz dla sołectwa Ulejno – załącznik nr 72;
  35. formularz dla sołectwa Winna Góra – załącznik nr 73;
  36. formularz dla sołectwa Zielniczki – załącznik nr 74;
  37. formularz dla sołectwa Zielniki – załącznik nr 75;
  38. formularz dla sołectwa Żabikowo – załącznik nr 76.

§ 5. Formularze oraz projekty statutów dla poszczególnych sołectw o których mowa w niniejszym zarządzeniu zostaną udostępnione:

  1. na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Środa Wielkopolska;
  2. na stronie internetowej Gminy Środa Wielkopolska;
  3. w Punkcie Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Środzie Wielkopolskiej, ul. Daszyńskiego 5, 63–000 Środa Wielkopolska;
  4. u poszczególnych sołtysów sołectw wymienionych w § 1.

§ 6. Konsultacje będą odbywały się poprzez wypełnienie formularza opinii i uwag, a następnie jego zwrot w jednej z poniższych możliwości:

  1. złożenie w Punkcie Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Środzie Wielkopolskiej, ul. Daszyńskiego 5, 63–000 Środa Wielkopolska;
  2. przesłanie pocztą tradycyjną na adres Urzędu Miejskiego w Środzie Wielkopolskiej, ul. Daszyńskiego 5, 63–000 Środa Wielkopolska;
  3. przesłanie w wersji elektronicznej w formie skanu na adres e–mail um@sroda.wlkp.pl.

§ 7. Powołuję Komisję do przeprowadzenia konsultacji w składzie:

  • Zbigniew Antkowiak – Kierownik Referatu Rolnictwa i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Środzie Wielkopolskiej;
  • Joanna Pyrzyńska – inspektor w Referacie Rolnictwa i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Środzie Wielkopolskiej;
  • Agnieszka Kowalska-Karasiak – podinspektor w Referacie Rolnictwa i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Środzie Wielkopolskiej.

§ 8. Do zadań Komisji należy:

  1. ustalenie liczby osób uprawnionych do udziału w konsultacjach w poszczególnych sołectwach wymienionych w § 1 oraz liczby osób, które wzięły udział w konsultacjach w poszczególnych sołectwach wymienionych w § 1;
  2. ustalenie zbiorczych wyników konsultacji w poszczególnych sołectwach wymienionych w § 1;
  3. sporządzenie protokołu;
  4. opublikowanie wyników konsultacji.

§ 9. Komisja ulegnie rozwiązaniu z chwilą ogłoszenia wyników konsultacji przez Burmistrza Miasta.

§ 10. Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Miasta.

§ 11. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie internetowej Gminy Środa Wielkopolska oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Środzie Wielkopolskiej.

Burmistrz
Piotr Mieloch

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 6 lutego 2023 roku
Dokument wytworzony przez: Kierownictwo Urzędu Miejskiego
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Sylwia Marchwińska
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 06 lutego 2023 15:10
Dokument wprowadzony do BIP przez: Mateusz Ślebioda
Ilość wyświetleń: 2093
09 listopada 2023 08:04 (Mateusz Ślebioda) - Zmiana danych dokumentu. Uzupełnienie danych BIP. (Dokument opublikowany)
06 lutego 2023 16:12 (Mateusz Ślebioda) - Opublikowanie dokumentu.
06 lutego 2023 16:11 (Mateusz Ślebioda) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument nieopublikowany)