Na podstawie art. 9, art. 30 ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U z 2023 r., poz. 40 ze zmianami) zarządzam, co następuje:
§ 1. Powierzam Spółce z o.o. „Lider Usług Komunalno-Samorządowych” z siedzibą w Środzie Wielkopolskiej, ul. Nad Strugą 8 administrowanie komunalnym zasobem mieszkaniowym wraz z pomieszczeniami tymczasowymi Gminy Środa Wielkopolska w budynkach stanowiących 100% własności gminy, będących w samoistnym jej posiadaniu oraz lokalami gminnymi w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych.
§ 2. Warunki administrowania mieszkaniowym zasobem gminy oraz pomieszczeniami tymczasowymi reguluje umowa zawarta pomiędzy Gminą Środa Wielkopolska a Spółką z o.o. „Lider Usług Komunalno-Samorządowych” z siedzibą w Środzie Wielkopolskiej, ul. Nad Strugą 8.
§ 3. Wykonanie Zarządzenia powierza się Kierownikowi Referatu Spraw Mieszkaniowych Urzędu Miejskiego w Środzie Wielkopolskiej oraz Prezesowi Spółki z o.o. „Lider Usług Komunalno-Samorządowych” w Środzie Wielkopolskiej.
§ 4. Nadzór nad realizacją zarządzenia powierza się Sekretarzowi Miasta.
§ 5. Traci moc Zarządzenie nr 168/2022 Burmistrza Miasta z dnia 29 grudnia 2022 r. w sprawie powierzenia Spółce z o.o. „Lider Usług Komunalno-Samorządowych” w Środzie Wielkopolskiej administrowania zasobem mieszkaniowym i pomieszczeniami tymczasowymi Gminy Środa Wielkopolska.
§ 6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania z mocą obowiązującą od 1 stycznia 2024 roku.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Środzie Wielkopolskiej