Obwieszczenia Burmistrza Miasta Środa Wielkopolska

Obwieszczenie Burmistrza Miasta Środa Wielkopolska o wyłożeniu do publicznego wglądu Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Środa Wielkopolska

Środa Wielkopolska, dnia 22.04.2021 r.

GiGP.6720.1.3.2016

OBWIESZCZENIE

o wyłożeniu do publicznego wglądu Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Środa Wielkopolska 

Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2020 r., poz. 293 ze zmianami) oraz art. 3 pkt 11, art. 39 i art. 54 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2021 r. poz. 247) zawiadamiam o wyłożeniu do publicznego wglądu Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Środa Wielkopolska.

Projekt ww. studium wyłożony zostanie do publicznego wglądu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, w dniach od 30.04.2021 r. do 24.05.2021 r. w siedzibie Urzędu Miejskiego w Środzie Wielkopolskiej, ul. Daszyńskiego 5, 63-000 Środa Wielkopolska oraz na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego w Środzie Wielkopolskiej.

Dyskusja publiczna nad przyjętymi rozwiązaniami w studium odbędzie się w dniu 24.05.2021 r., o godz. 12.30 w sali widowiskowej Ośrodka Kultury im. Marszałka Józefa Piłsudskiego Środzie Wielkopolskiej, ul. 20 Października 30, 63-000 Środa Wielkopolska.

Z uwagi na utrzymujący się stan epidemii dodatkowe informacje, w tymo szczegółowym sposobie i zasadach przeprowadzenia dyskusji publicznej, o możliwości dyskusji zdalnej, można uzyskać pod numerami telefonu: 693-630-721 lub 61-28-67-720 w pon. w godz. 8.00-16.00, wt.-pt. w godz. 7.00-15.00.

Zainteresowani mogą zapoznać się z niezbędną dokumentacją sprawy, wyłożoną do publicznego wglądu w siedzibie Urzędu Miejskiego w Środzie Wielkopolskiej: osobiście w pon. w godz. 8.00-15.30, wt. – pt. w godz. 7.00-14.30; telefonicznie, mailowo i przez skrytkę ePUAP w pon. w godz. 8.00-16.00, wt.-pt. w godz. 7.00-15.00.

Zgodnie z art. 11 pkt 8 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz zgodnie z art. 39 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenie oddziaływania na środowisko, osoby prawne i fizyczne, jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej mogą wnosić uwagi do projektu studium i prognozy oddziaływania na środowisko.

Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 39 ust. 1 w związku z art. 46 pkt 1 oraz art. 54 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenie oddziaływania na środowisko, w związku z postępowaniem w sprawie przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko wyżej wymienionego studium, w miejscu i czasie wyłożenia projektu studium do publicznego wglądu można zapoznać się z niezbędną dokumentacją sprawy.

Zgodnie z art. 8c i 11 pkt. 8 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2020 r. poz. 293 ze zmianami) uwagi mogą być wnoszone na piśmie w formie papierowej do Burmistrza Miasta Środa Wielkopolska, ul. Daszyńskiego 5, 63-000 Środa Wielkopolska albo w formie elektronicznej za pomocą środków komunikacji elektronicznej poprzez pocztę elektroniczną na adres: e-mail urbanistyka@sroda.wlkp.pl albo za pomocą platformy ePUAP w nieprzekraczalnym terminie do dnia 14.06.2021r. Uwagi można składać korzystając z formularza uwag do studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy umieszczonego w Biuletynie Informacji Publicznej albo sformułować go odręcznie. Uwaga powinna zawierać imię, nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby.

Uwagi i wnioski do prognozy oddziaływania na środowisko można składać zgodnie z art. 40 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenie oddziaływania na środowisko mogą być wnoszone w formie pisemnej lub ustnie do protokołu lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej, na adres Burmistrza Miasta Środa Wielkopolska, ul. Daszyńskiego 5, 63‑000 Środa Wielkopolska, e‑mail urbanistyka@sroda.wlkp.pl, z podaniem imienia i nazwiska albo nazwy oraz adresu zamieszkania albo siedziby, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 14.06.2021r.

Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Burmistrz Miasta Środa Wielkopolska.

 

Burmistrz Miasta Środa Wielkopolska

Piotr Mieloch

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych.
Informacje podawane w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby, której dane dotyczą i w celu realizacji obowiązku wynikającego z przepisu prawa – kpa i ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”) informuję, iż

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Środa Wielkopolska z siedzibą w Środzie Wielkopolskiej, ul. Daszyńskiego 5, 63-000 Środa Wielkopolska; telefon: 61 286 77 00, e-mail: um@sroda.wlkp.pl.
  2. Wyznaczono Inspektora Ochrony Danych w Urzędzie Miejskim w Środzie Wielkopolskiej, którą jest spółka Leśny & Wspólnicy sp. z o.o. z/s w Gnieźnie, w której osobą kontaktową wyznaczono Pana Piotra Ziółkowskiego. Informacje kontaktowe Inspektora ochrony danych w Urzędzie Miejskim w Środzie Wielkopolskiej; e-mail: iod@lesny.com.pl
  3. Administrator będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe w celu wypełnienia obowiązków ustawowych ciążących na administratorze (art. 6 ust. 1 lit c RODO), jakimi są obowiązki określone w przepisach ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego oraz ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu o zagospodarowaniu przestrzennym w zakresie realizacji procedur planistycznych, o których mowa w art. 11 i art. 17 w/w ustawy.
  4. Odbiorcami danych są podmioty określone w przepisach prawa, które przetwarzają̨ dane osobowe w imieniu Administratora na podstawie zawartej z administratorem umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego / organizacji międzynarodowej.
  6. Przysługuje Panu/Pani posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych ograniczone jest tym, iż wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzanie 2016/679, nie wpływa na przebieg i wynik postępowań dotyczących sporządzania aktów planistycznych.
  7. Pana / Pani dane osobowe po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych przez Administratora.
  8. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
  9. Podanie Pani/Pana danych osobowych jest niezbędne do realizacji w/w celu. Podanie danych osobowych wymienionych w ustawie Kodeks postępowania administracyjnego jest obowiązkowe.
  10. Pani/Pana osobowe nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji lub profilowaniu.

Wiadomości powiązane

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 22.04.2021
Dokument wytworzony przez: Wydział Geodezji i Gospodarki Przestrzennej
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 22 kwietnia 2021 08:37
Dokument wprowadzony do BIP przez: Milena Frąckowiak
Ilość wyświetleń: 1605
29 kwietnia 2021 14:50 (Milena Frąckowiak) - Dodanie załącznika [uchwala_studium_sroda_wlkp_28_04_2021_wylozenie.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
29 kwietnia 2021 14:49 (Milena Frąckowiak) - Usunięcie załącznika [uchwala_studium_sroda_wlkp_28_04_2021_wylozenie.doc] z dokumentu. (Dokument opublikowany)
29 kwietnia 2021 14:47 (Milena Frąckowiak) - Dodanie załącznika [zal_6_rys_kierunki_rozwoju_miasto_studium_sroda_wlkp_28_04_2021_wyloz enie.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)