Środa Wielkopolska, dnia 11.05.2022 r.
RiOŚ.6220.9.2022
Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r., poz. 735 tj. ) w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2021 r., poz. 2373 ze zm.)
Z A W I A D A M I A M
strony poprzez obwieszczenie o przesłaniu do Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Dyrektora Zarządu Zlewni w Kole, Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu i Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Środzie Wielkopolskiej uzupełnienia Inwestora do karty informacyjnej przedsięwzięcia polegającego na budowie farmy fotowoltaicznej o mocy do 19 MW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na dz. geod. nr 23/4, obręb Pętkowo, gm. Środa Wielkopolska
Strony postępowania mogą zapoznać się z aktami sprawy w Referacie Rolnictwa i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Środzie Wielkopolskiej, ul. Daszyńskiego 5, 63-000 Środa Wielkopolska, osobiście w godzinach urzędowania tj.; w pon. od 8.00 – 16.00, od wtorku do piątku: 7.00 – 15.00.
Ponieważ w powyższej sprawie liczba stron postępowania przekracza 10 zgodnie z art. 74 ust. 1a ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2021 r., poz. 2373 ze zm.) stosuje się przepisy art. 49 Kpa - niniejsze obwieszczenie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej, oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego w Środzie Wielkopolskiej. Zgodnie z art. 49 k.p.a. zawiadomienie uznaje się za doręczone po upływie 14 dni od dnia udostępnienia obwieszczenia.
Z-ca Burmistrza
Miasta Środa Wielkopolska
/Maria Mieszczak/
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Środzie Wielkopolskiej