Środa Wielkopolska, dnia 18.10.2024 r.
GiGP.6733.39.2024
Na podstawie art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024, poz. 1130) art. 49 i art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r., poz. 572), Burmistrz Miasta Środa Wielkopolska;
o wszczęciu postępowania administracyjnego, w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego, dla inwestycji polegającej na budowie drogi gminnej w rejonie ul. Akacjowej w Środzie Wielkopolskiej z chodnikiem, ścieżką pieszo-rowerową, oświetleniem drogowym, kanalizacją deszczową i inną niezbędną infrastrukturą techniczną, na działkach o numerach ewid. 1196/3, 1196/5, 1196/6, 1196/7, położonych w Środzie Wielkopolskiej oraz na części działek o numerach ewid. dz. 1196/1, 1196/2 położonych w Środzie Wielkopolskiej.
Strony postępowania mogą zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia, składać wnioski i zastrzeżenia w siedzibie Urzędu Miejskiego w Środzie Wielkopolskiej, przy ul. Daszyńskiego 5, w godzinach urzędowania.
Publiczne obwieszczenie następuje w dniu 18.10.2024 r.
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie.
Z up. Burmistrza
Maria Mieszczak
Zastępca Burmistrza Miasta
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Środzie Wielkopolskiej