Środa Wielkopolska, dnia 15.10.2025 r.
GiGP.6730.433.2025
Na podstawie art. 53 ust. 1c w związku z art. 64 § 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024, poz. 1130 ze zmianami), i art. 49 oraz art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r., poz. 572 ze zmianami), Burmistrz Miasta Środa Wielkopolska;
o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie ustalenia warunków zabudowy terenu inwestycji składającego się z działek oznaczonych nr ewid. 3147, 3149, położonego w Środzie Wielkopolskiej, przy ul. Marcinkowskiego, dla inwestycji obejmującej budowę dwóch wolnostojących budynków usługowo – mieszkalnych.
Strony postępowania mogą zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia, składać wnioski i zastrzeżenia w siedzibie Urzędu Miejskiego w Środzie Wielkopolskiej, przy ul. Daszyńskiego 5, w godzinach urzędowania.
Publiczne obwieszczenie następuje w dniu 16.10.2025 r.
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie.
Z up. Burmistrza
Paweł Wullert
Zastępca Burmistrza Miasta
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Środzie Wielkopolskiej