Zaproszenia do składania ofert

Zapytanie o oferty cenowe na świadczenie usług o charakterze edukacyjnym – Trening Umiejętności Społecznych dla dzieci z gminy Środa Wielkopolska

Środa Wielkopolska, dn. 4 marca 2024 roku

OKIS.8140.38.2024

Zapytanie ofertowe
do kwoty 130 000,00 złotych

Wobec treści art. 2 ust. 1 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.) zwracamy się z uprzejmą prośbą o przedstawienie oferty cenowej na świadczenie usług o charakterze edukacyjnym w zakresie kształtowania umiejętności społecznych dzieci z gminy Środa Wielkopolska pod nazwą Trening Umiejętności Społecznych dla dzieci z gminy Środa Wielkopolska.

Zamawiający

Gmina Środa Wielkopolska, ul. Daszyńskiego 5, 63-000 Środa Wielkopolska
NIP – 786 16 36 737
e-mail – sekretariat@sroda.wlkp.pl

  1. Przedmiot zamówienia:

    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług o charakterze edukacyjnym w zakresie kształtowania umiejętności społecznych dla dzieci z klas VII szkoły podstawowej w Środzie Wielkopolskiej pod nazwą Trening Umiejętności Społecznych dla dzieci z gminy Środa Wielkopolska.
    2. Usługa polegać będzie na przeprowadzeniu cyklu 12 spotkań grupowych po 2 godziny lekcyjne (45 min) w trzech klasach VII Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 2 w Środzie Wielkopolskiej oraz 5 spotkań indywidualnych z dziećmi lub rodzicami.
      Założeniem zajęć będzie poznanie przez dzieci szeregu umiejętności społecznych w celu nabycia kompetencji radzenia sobie z emocjami, nauki rozwiązywania problemów emocjonalnych, samoakceptacji, radzenia sobie ze stresem, złością. Uczestnicy zapoznają się ze sposobami tworzenia systemu wsparcia i radzenia sobie w trudnych sytuacjach życiowych.
    3. Zajęcia odbywać się będą w dniach i godzinach ustalonych ze szkołą. Termin realizacji od 20 marca do 31 października 2024 r. (łącznie 72 godziny lekcyjne zajęć grupowych i 5 godzin lekcyjnych zajęć indywidualnych).
    4. Główne cele zajęć:
      • uzyskanie umiejętności, kompetencji i wiedzy społecznych;
      • poznanie i wzmocnienie własnego potencjału w profilaktyce uzależnień;
      • podniesienie poziomu funkcjonowania społecznego.
    5. Przedmiot zamówienia musi być realizowany przez osobę posiadającą:
      • wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku: psychologia, pedagogika lub resocjalizacja,
      • ukończony kurs trenerski TUS,
      • doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia zajęć z zakresu umiejętności społecznych.
    6. Zamawiający może zakończyć postępowanie bez wyboru oferty, w szczególności w przypadku gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym w niniejszym zapytaniu lub gdy cena przekracza możliwości finansowe Zamawiającego.
    7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania, na każdym etapie, bez podania przyczyny.
  2. Termin i sposób złożenia oferty:

    1. Ofertę należy złożyć na załączonym Formularzu Ofertowym stanowiącym załącznik numer 1.
    2. Sporządzoną ofertę należy złożyć do dnia 10 marca 2024 r. w formie elektronicznej na adres email sekretariat@sroda.wlkp.pl.
    3. W związku z formą elektroniczną postępowania konieczne są skany dokumentów.
    4. Ofertę należy złożyć sporządzoną w języku polskim. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną.
    5. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
    6. Po otwarciu ofert i wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający sporządzi protokół z przeprowadzonego postępowania oraz podpisze z Wykonawcą umowę na realizację zadania. Harmonogram realizacji zamówienia zostanie uzgodniony wspólnie przez Zamawiającego i Wykonawcę.
  3. Kryterium oceny oferty:

    1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom w niniejszym zapytaniu ofertowym i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza oferta pod względem ceny.
  4. Termin realizacji zamówienia

    Od dnia zawarcia umowy, nie wcześniej niż od 20 marca do 31 października 2024 r.
  5. Wymagane dokumenty do złożenia oferty:

    1. Wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 1.
    2. Oświadczenie oferenta – załącznik nr 2.
    3. Podpisana klauzula RODO – załączniki nr 3.
    4. Dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie, doświadczenie zawodowe, kursy osoby/osób realizujących usługę. W przypadku prowadzenia działalności gospodarczej – odpis z właściwego rejestru lub CEIDG lub wpis świadczący o wykonywaniu usług będących przedmiotem zamówienia.
  6. Osoba do kontaktu ze strony zamawiającego

    Bettina Mietlicka – główny specjalista ds. koordynacji świetlic
    Tel – 573 293 943
    e-mail – bettina.mietlicka@sroda.wlkp.pl

Burmistrz
Piotr Mieloch

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 4 marca 2024 roku
Dokument wytworzony przez: Wydział Oświaty Kultury i Sportu
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Bettina Mietlicka
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 04 marca 2024 13:53
Dokument wprowadzony do BIP przez: Mateusz Ślebioda
Ilość wyświetleń: 1023
04 marca 2024 13:56 (Mateusz Ślebioda) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
04 marca 2024 13:55 (Mateusz Ślebioda) - Dodanie załącznika [klauzula_rodo.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
04 marca 2024 13:55 (Mateusz Ślebioda) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_2_do_zapytania_ofertowego_–_oswiadczenia_o_spelnieniu_ warunkow.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)