Środa Wielkopolska, dnia 14.07.2025 r.
GiGP.6733.23.2023
Na podstawie art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r., poz. 1130 ze zmianami), art. 49 z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r., poz. 572), Burmistrz Miasta Środa Wielkopolska;
o wydaniu postanowienia o podjęciu zawieszonego postępowania administracyjnego w sprawie ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, dla inwestycji obejmującej rewitalizację Ratusza wraz z rozbudową i przebudową o szyb windowy, na terenie inwestycji składającym się z działek oznaczonych numerami ewid. 1813, 1814, położonych w Środzie Wielkopolskiej, przy Placu Zamkowym, ul. Ratuszowej oraz ul. Bolesława Limanowskiego.
Strony postępowania mogą zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia, składać wnioski i zastrzeżenia w siedzibie Urzędu Miejskiego w Środzie Wielkopolskiej, przy ul. Daszyńskiego 5, w godzinach urzędowania.
Publiczne obwieszczenie następuje w dniu 14.07.2025 r.
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie.
Z up. Burmistrza
Paweł Wullert
Zastępca Burmistrza Miasta
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Środzie Wielkopolskiej