Środa Wielkopolska, dnia 01.12.2025 r.
GiGP.6730.336.2025
Na podstawie art. 49a w związku z art. 49 § 1, oraz zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r., poz. 572 ze zmianami), Burmistrz Miasta Środa Wielkopolska,
o zakończeniu postępowania administracyjnego w sprawie ustalenia warunków zabudowy terenu inwestycji składającego się z działki oznaczonej nr ewid. 1240/28, położonego w Środzie Wielkopolskiej, przy ul. Prądzyńskiego, dla inwestycji polegającej na budowie 2 magazynów energii.
Strony postępowania mogą zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia, składać wnioski i zastrzeżenia w Urzędzie Miejskim w Środzie Wielkopolskiej, pokój nr 207, przy ul. Daszyńskiego 5, w godzinach urzędowania tj., w poniedziałek od 8.00 do 16.00, od wtorku do piątku od 7.00 do 15.00, w terminie 21 dni od dnia w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie.
Publiczne obwieszczenie następuje w dniu 01.12.2025 r.
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie.
Z up. Burmistrza
Paweł Wullert
Zastępca Burmistrza Miasta
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Środzie Wielkopolskiej