Wniosek o przeprowadzenie prac remontowych w lokalu komunalnym – dostępny w Punkcie Obsługi Klienta, Referacie Gospodarki Komunalnej w Wydziale Inwestycji i Zamówień lub na stronie internetowej Urzędu.
Środa Wielkopolska, ul. Daszyńskiego 5, Urząd Miejski, Punkt Obsługi Klienta (parter budynku).
Godziny otwarcia:
Bez opłat.
Rozpatrzenie wniosku zgodnie z przepisami Kodeksu Postępowania Administracyjnego następuje bez zbędnej zwłoki. W wyjątkowych sytuacjach, gdy sprawa wymaga wyjaśnień, termin rozpatrzenia może zostać wydłużony do jednego miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowanej do dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania.
Z urzędu zostaje wystosowane pismo do administratora komunalnych zasobów mieszkaniowych o dokonanie oceny stanu technicznego elementu mającego podlegać remontowi. Wnioskodawca dostaje pismo do wiadomości. Administrator po dokonaniu ustaleń spisuje na tę okoliczność stosowny protokół. Wnioskodawca przy dokonywaniu oceny zostaje powiadomiony, czy element zostaje zakwalifikowany do wymiany, czy remontu i czy leży to w jego kompetencjach, czy też właściciela lokalu.
Brak trybu odwoławczego.
Remonty realizowane są w oparciu o posiadane środki zabezpieczone na ten cel w budżecie gminy na dany rok budżetowy.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Środzie Wielkopolskiej