Wydział Inwestycji i Zamówień

Stanowiska

Naczelnik

Dane kontaktowe

ul. Daszyńskiego 5
63-000 Środa Wielkopolska

Wydział Inwestycji i Zamówień, pok. 219
tel. +48 61 286 77 31/33/35
tel. +48 693 630 739
fax +48 61 286 77 02
e-mail – inwestycje@sroda.wlkp.pl

Zamówienia Publiczne, pok. 220
tel. +48 61 286 77 37
tel. +48 693 630 738
fax +48 61 286 77 02
e-mail – zp@sroda.wlkp.pl

Kompetencje i zadania

Do zadań Wydziału Inwestycji i Zamówień należy prowadzenie spraw związanych z dokonywaniem zamówień publicznych, utrzymaniem gminnego zasobu, a w szczególności:
- opracowywanie planu zadań inwestycyjnych i remontowych na dany rok budżetowy.
- przygotowywanie planów inwestycji i zadań remontowych zatwierdzonych przez Radę Miejską.
- przygotowanie, ogłaszanie i obsługa wszystkich rodzajów przetargów na usługi, dostawy i roboty budowlane zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz regulaminem postępowania o udzielenie zamówień.
- przygotowywanie dokumentów w celu powołania komisji przetargowych do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych.
- prowadzenie rejestru postępowań o udzielenie zamówień publicznych.
- prowadzenie rejestru zawartych umów po przeprowadzonych postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych.
- przygotowywanie umów związanych z pracą wydziału na usługi, dostawy, roboty budowlane, na które nie ma obowiązku przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
- sporządzanie sprawozdań z realizacji udzielonych zamówień publicznych dla Urzędu Zamówień Publicznych i Regionalnej Izby Obrachunkowej.
- pobieranie lub zwracanie zabezpieczenia należytego wykonania umowy od wykonawców.
- kompletowanie materiałów przetargowych dla Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych w przypadku wniesienia odwołania.
- prowadzenie spraw lokalnego transportu zbiorowego.
- planowanie roczne i wieloletnie w zakresie budowy i przebudowy dróg gminnych.
- analizowanie i opracowywanie projektów planów rozwoju sieci drogowej, w tym dotyczących projektowania i przebiegu dróg.
- współdziałanie w zaopatrzeniu Gminy w niezbędne dostawy energii elektrycznej, cieplnej i gazu.
- planowanie rozwoju infrastruktury technicznej na terenie gminy.
- prowadzenie i nadzorowanie inwestycji gminnych.
- przygotowywanie do realizacji zadań inwestycyjnych na terenie Gminy.
- prowadzenie rejestru dokumentacji technicznej na roboty budowlane, drogowe oraz związane z budową i rozbudową oświetlenia ulicznego na terenie gminy.
- współpraca z lokalnymi przedsiębiorstwami, w zakresie infrastruktury technicznej.
- udział w przeprowadzanych wizjach, komisjach i odbiorach technicznych.
- przygotowywanie umów najmu, dzierżawy terenów na potrzeby cyrku lub wesołego miasteczka.
- ustalanie miejsc, w których pobiera się opłatę za parkowanie pojazdów.
- kontrolowanie i przeprowadzanie analiz wydatków na zadania realizowane przez wydział.
- rozliczanie zadań inwestycyjnych i remontowych wykonywanych przez wydział.
- przekazywanie właściwym administratorom instalacji i urządzeń.
- sporządzanie sprawozdań z wykonania budżetu.
- opracowywanie dla potrzeb Rady i Burmistrza informacji o realizacji zadań wykonywanych ze środków budżetowych.
- udział w posiedzeniach Komisji ds. Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego działającej przy Staroście Średzkim.

Dokumenty

Strategie, Regulaminy, Programy i Raporty Gminy

Strategie, Regulaminy, Programy i Raporty Gminy

Uchwały Rady Miejskiej

Zadania dofinansowane ze środków zewnętrznych

Zaproszenia do składania ofert

Wykonywane sprawy

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 14 lutego 2021 roku
Dokument wytworzony przez: Wydział Inwestycji i Zamówień
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Michał Orłowski
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 14 lutego 2021 13:57
Dokument wprowadzony do BIP przez: Mateusz Ślebioda
Ilość wyświetleń: 3175
20 lipca 2023 09:52 (Mateusz Ślebioda) - Zmiana danych jednostki.
20 lipca 2023 09:32 (Mateusz Ślebioda) - Aktualizacja danych jednostki.
10 czerwca 2021 10:44 (Mateusz Ślebioda) - Dodanie stanowiska: Naczelnik.