Na podstawie art. 31, art. 33 ust. 1 i 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( Dz. U. z 2023 poz. 40 ), art. 7 pkt 1 w związku z art. 11 - 13, ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r., poz.530 ) zarządzam, co następuje:
§ 1.1. Ogłaszam nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Środzie Wielkopolskiej – Inspektor w Wydziale Inwestycji i Zamówień w Urzędzie Miejskim w Środzie Wielkopolskiej.
2. Treść ogłoszenia stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 2. Wykonanie Zarządzenia powierza się Głównemu specjaliście ds. kadr.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Środzie Wielkopolskiej oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej https://bip.umsroda.pl/.
Burmistrz
Piotr Mieloch
Załącznik do Zarządzenia wewnętrznego Nr 10/2023
Burmistrza Miasta Środa Wielkopolska
z dnia 27 marca 2023 r.
Burmistrz Miasta Środa Wielkopolska
- na podstawie art. 31, art. 33 ust. 1 i 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2023r. poz.40) , art. 7 pkt 1 w związku z art. 11-13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022 r., poz. 530 ) ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Inspektor w Wydziale Inwestycji i Zamówień w Urzędzie Miejskim w Środzie Wielkopolskiej
1. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Miejski, ul. Daszyńskiego 5, 63-000 Środa Wielkopolska
2. Stanowisko urzędnicze:
Inspektor w Wydziale Inwestycji i Zamówień w Urzędzie Miejskim w Środzie Wielkopolskiej
3. Niezbędne wymagania kwalifikacyjne:
1. wykształcenie wyższe techniczne w zakresie budownictwa lub logistyki lub architektury;
2. doświadczenie zawodowe w budownictwie lub w wykonywaniu podobnych czynności w samorządzie, biurze projektowym, nadzorze budowalnym, w administracji architektoniczno-budowlanej lub pełnienie samodzielnych funkcji w budownictwie -minimum 3 lata;
3. posiadanie obywatelstwa polskiego;
4. korzystanie z pełni praw publicznych, pełna zdolność do czynności prawnych;
5. niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
6. nieposzlakowana opinia ;
7. znajomość ustaw: Prawo budowlane, Kodeks postępowania administracyjnego, Ustawa o drogach publicznych, Ustawa o samorządzie gminnym ;
8. znajomość norm technicznych ;
9. znajomość postępowania administracyjnego, egzekucyjnego ;
10. umiejętność czytania dokumentacji technicznej, drogowej i geodezyjnej ;
11. umiejętność kosztorysowania ;
12. znajomość infrastruktury gminnej ;
13. umiejętność posługiwania się podstawowym sprzętem mierniczym ;
4. Dodatkowe wymagania kwalifikacyjne:
1. mile widziane doświadczenie w administracji samorządowej lub w administracji państwowej – minimum 1 rok ;
2. uprawnienia budowlane ;
3. posiadanie prawa jazdy kat .B;
4. asertywność, łatwość nawiązywania kontaktów, organizowanie pracy własnej, gotowość do pogłębiania wiedzy, punktualność, chęć pomagania innym, otwartość na nowe rozwiązania ;
5. dyspozycyjność- dotyczy udziału w komisjach odbiorczych prac, naradach koordynacyjnych, radach budowy, komisjach i sesjach, naradach służbowych, szkoleniach, które mogą odbywać się również po godzinach pracy ;
6. wysoki poziom kultury osobistej ;
7. umiejętność pracy w zespole ;
8. dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office, Word, Excel);
9. terminowe wykonywanie zadań, uprzejmość, życzliwość, wysoka jakość obsługi klienta, dyspozycyjność, opanowanie i odporność na stres, umiejętność dostosowania się do konkretnej sytuacji.
5. Główne zadania wykonywane na stanowisku:
1) prowadzenie, koordynowanie i nadzorowanie spraw związanych z procesem budowlanym i inwestycyjnym prowadzonym przez Wydział,
2) rozliczania wykonanych zdań inwestycyjnych i wydatków bieżących,
3) uprawnienia do sporządzania protokołów odbiorczych, przeglądowych i zdawczo-odbiorczych wykonanych prac,
4) przygotowywanie planów inwestycji i zadań remontowych,
5) przygotowanie i uzgadnianie dokumentacji projektowych,
6) przygotowywanie i prowadzenie z ramienia Wydziału zadań inwestycyjnych ( wnioski, podkłady geodezyjne, warunki techniczne, projekt techniczny, uzgodnienia, pozwolenia na budowę, zgłoszenia) w zakresie prowadzenia remontów i inwestycji stanowiących własność komunalną gminy;
7) nadzorowanie i uzgadnianie prac projektowych zleconych przez Gminę;
8) prowadzenie rejestru dokumentacji technicznej opracowanej przez Wydział;
9) udział w naradach, komisjach i odbiorach technicznych;
10) prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem infrastruktury komunalnej na terenie miasta i gminy;
11) wystawianie dowodów księgowych w zakresie właściwości merytorycznych Wydziału;
12) przekazywanie właściwym administratorom obiektów, instalacji, urządzeń i innej infrastruktury technicznej;
13) określenie zagadnień dotyczących potrzeb remontowych w placówkach komunalnych oświatowych oraz nadzór nad ich realizacją;
14) przygotowywanie odpowiedzi na bieżącą korespondencję.
6. Warunki pracy:
Zatrudnienie na czas określony z możliwością zawarcia umowy o pracę na czas nieokreślony.
7. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Środzie Wielkopolskiej:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Środzie Wlkp. w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6 %.
8. Niezbędne dokumenty aplikacyjne:
W przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginałów dokumentów.
List motywacyjny i CV powinny być podpisane odręcznie (brak własnoręcznego podpisu na wymienionych dokumentach powoduje niespełnienie wymagań formalnych) oraz opatrzone klauzulą:
,,Oświadczam, że zapoznałam/em się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych przez Burmistrza Miasta z siedzibą w Środzie Wielkopolskiej , ul. Daszyńskiego 5, 63-000 Środa Wielkopolska i wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych wykraczających poza dane wymagane przez przepisy prawa pracy i inne przepisy szczegółowe zawarte w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U. 2022, poz.530 )”
W przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginałów dokumentów.
List motywacyjny i CV powinny być podpisane odręcznie (brak własnoręcznego podpisu na wymienionych dokumentach powoduje niespełnienie wymagań formalnych) oraz opatrzone klauzulą:
,,Oświadczam, że zapoznałam/em się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych przez Burmistrza Miasta z siedzibą w Środzie Wielkopolskiej , ul. Daszyńskiego 5, 63-000 Środa Wielkopolska i wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych wykraczających poza dane wymagane przez przepisy prawa pracy i inne przepisy szczegółowe zawarte w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U. z 2022r. poz. 530 )”
9. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Inspektor w Wydziale Inwestycji i Zamówień w Urzędzie Miejskim w Środzie Wielkopolskiej należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Środzie Wielkopolskiej, ul. Daszyńskiego 5, 63-000 Środa Wielkopolskiej – sekretariat – lub drogą pocztową na w/w adres (liczy się data wpływu do Urzędu) w terminie do dnia 11 kwietnia 2023 roku.
10. Informacje dla kandydatów:
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu niekompletne lub po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
11. Etapy naboru:
12. Informacje o wynikach naboru:
Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona niezwłocznie i umieszczona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Środzie Wlkp. oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej https://bip.umsroda.pl/.
Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne zostaną indywidualnie powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej (prosimy o podanie aktualnych danych kontaktowych).
Kandydat w przedłożonych dokumentach jest zobowiązany zawrzeć informację o treści:
„W przypadku niezakwalifikowania mnie do dalszego etapu rekrutacji dokumenty aplikacyjne proszę zniszczyć/ odbiorę osobiście*". *wybrać właściwe
Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie naboru zakwalifikują się do dalszego etapu i zostaną umieszczone w protokole, będą stanowiły załącznik do protokołu z przeprowadzonego naboru.
Dodatkowych informacji udziela Maria Buczma – Główny specjalista ds. kadr w Urzędzie Miejskim w Środzie Wielkopolskiej, tel. 61 286-77-13.
KWESTIONARIUSZ OSOBOWY DLA OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ O ZATRUDNIENIE
1. Imię (imiona) i nazwisko .......................................................................................................
2. Data urodzenia .......................................................................................................................
3. Dane kontaktowe....................................................................................................................
(wskazane przez osobę ubiegającą się o zatrudnienie)
4. Wykształcenie (gdy jest ono niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku)...............................................................................................................
....…………………………………………………………………………………………………………………... (nazwa szkoły i rok jej ukończenia)
.............................................................................................................................................................................................................................................................................................................. (zawód, specjalność, stopień naukowy, tytuł zawodowy, tytuł naukowy)
5. Kwalifikacje zawodowe (gdy są one niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku)........................................................................................………………………………………………………………………………………………..............……………………………………………………………………………………………… (kursy, studia podyplomowe lub inne formy uzupełnienia wiedzy lub umiejętności)
6. Przebieg dotychczasowego zatrudnienia (gdy jest ono niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku).............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................(okresy zatrudnienia u kolejnych pracodawców oraz zajmowane stanowiska pracy)
7. Dodatkowe dane osobowe, jeżeli prawo lub obowiązek ich podania wynika z przepisów szczególnych………………………………………………………………………………………….................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
(Miejscowość, data)
………………………………………….
(Imię i nazwisko)
…………………………………………
(Adres)
Oświadczenie
Ja niżej podpisany/a, oświadczam, że posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam z pełni praw publicznych.
………………………………………………..
(Podpis)
(Miejscowość, data)
………………………………………….
(Imię i nazwisko)
…………………………………………
(Adres)
Oświadczenie
Ja niżej podpisany/a oświadczam, że nie byłem/am skazany/na prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
………………………………………………..
(Podpis)
(Miejscowość, data)
………………………………………….
(Imię i nazwisko)
…………………………………………
(Adres)
Oświadczenie
Ja niżej podpisany/a oświadczam, że cieszę się nieposzlakowaną opinią.
………………………………………………..
(Podpis)
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata na pracownika (na potrzeby rekrutacji)
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO) (Dz. Urz. UE L119/1) informujemy, że:
1. Administratorem danych osobowych Urząd Miejski w Środzie Wielkopolskiej, ul. Ignacego Daszyńskiego 5, 63-000 Środa Wielkopolska, 61 286 77 00, e-mail: um@sroda.wlkp.pl. reprezentowany przez Burmistrza Środy Wielkopolskiej.
2. Administrator wyznaczył inspektora danych osobowych, kontakt z nim możliwy jest za pomocą poczty elektronicznej (adres mailowy: iod@lesny.com.pl).
3. Dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z RODO w celu:
a) przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego w oparciu o zgodę na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, w zakresie niewymienionym w art. 221§ 1 Kodeksu pracy, ani innych przepisach szczególnych znajdujących zastosowanie w myśl art. 221 § 4 Kodeksu pracy, a także w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. b) RODO w celu zawarcia umowy o pracę, art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu wykonania obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, w zakresie wskazanym w art. 221 § 1 Kodeksu pracy oraz w zakresie, w jakim przewidują to przepisy szczególne w myśl art. 221§ 4 Kodeksu pracy,
b) przetwarzania na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych w oparciu zgodę na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO,
4. Administrator przetwarza następujące kategorie Twoich danych osobowych: imię, nazwisko, imiona rodziców, adres korespondencyjny, data urodzenia, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, numer telefonu, adres e-mail, wizerunek.
5. Odbiorcami Twoich danych osobowych będą osoby upoważnione przez Administratora oraz podmioty przetwarzające dane osobowe w imieniu Administratora.
6. Twoje dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
7. Twoje dane osobowe wskazane w pkt 3 a) powyżej będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia procesu rekrutacji na wskazane stanowisko, bądź do czasu wycofania przez Ciebie zgody na przetwarzanie w tym celu, w zakresie, w jakim przetwarzane są one na podstawie zgody, a dane osobowe wskazane w pkt 3 b) powyżej będą przetwarzane okres 5 lat, albo do czasu wycofania przez Ciebie zgody na przetwarzanie w tym celu.
8. Przysługuje Ci prawo żądania od Administratora dostępu do danych osobowych Pana/Pani dotyczących, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu.
9. Przysługuje Ci prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w każdym czasie poprzez przesłanie oświadczenia o wycofaniu zgody na adres mailowy: um@sroda.wlkp.pl.
10. Przysługuje Ci prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, że przetwarzanie przez Administratora danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych
11. Podanie danych osobowych, o których mowa w pkt 3 a) jest niezbędne w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, jesteś zobowiązany do ich podania, a ich niepodanie uniemożliwi należyte przeprowadzenie procesu rekrutacyjnego.
12. Podanie danych osobowych, o których mowa w pkt 3 b) jest dobrowolne i nie jest wymogiem ustawowym, umownym ani warunkiem zawarcia umowy.
13. Przetwarzanie Twoich danych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Środzie Wielkopolskiej