Ogłoszenia o naborach na wolne stanowiska pracy

Ogłoszenie w sparwie naboru na wolne stanowisko urzędnicze Inspektora w Wydziale Inwestycji i Zamówień w Urzędzie Miejskim w Środzie Wielkopolskiej

 Zarządzenie wewnętrzne Nr 49 /2022 Burmistrza Miasta Środa Wielkopolska z dnia 15  grudnia 2022r. w sprawie ogłoszenia naboru na wolne stanowisko  urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Środzie Wielkopolskiej.Na podstawie art. 31, art. 33 ust. 1 i 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( Dz. U. z 2022 r., poz. 559 ze zm. ), art. 7 pkt 1 w związku z art. 11 - 13, ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r., poz.530 ) zarządzam, co następuje

§ 1.     

  1. Ogłaszam nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Środzie Wielkopolskiej – Inspektor w Wydziale Inwestycji i Zamówień  w Urzędzie Miejskim w Środzie Wielkopolskiej.
  2. Treść ogłoszenia stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia

§ 2. 
Wykonanie Zarządzenia powierza się Głównemu specjaliście ds. kadr.

§ 3.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Środzie Wielkopolskiej oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej https://bip.umsroda.pl/                                                                         

Załącznik do Zarządzenia wewnętrznego Nr 49 /2022 Burmistrza Miasta Środa Wielkopolska z dnia  15 grudnia 2022 r. Burmistrz Miasta Środa Wielkopolska - na podstawie art. 31, art. 33 ust. 1 i 5  ustawy  z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie   gminnym (Dz.U. z 2022r., poz. 559 ze zm.) , art. 7 pkt 1 w związku  z art. 11-13 ustawy  z dnia 21 listopada 2008 roku  o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022 r., poz. 530 ) ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:Inspektor w Wydziale Inwestycji i Zamówień w Urzędzie Miejskim w Środzie Wielkopolskiej

1. Nazwa i adres jednostki

Urząd Miejski, ul. Daszyńskiego 5, 63-000 Środa Wielkopolska

2. Stanowisko urzędnicze

Inspektor w Wydziale Inwestycji i Zamówień  w Urzędzie Miejskim w Środzie Wielkopolskiej

3. Niezbędne wymagania kwalifikacyjne

  1. wykształcenie wyższe techniczne w zakresie budownictwa lub logistyki lub architektury;
  2. doświadczenie zawodowe w budownictwie lub w wykonywaniu podobnych czynności w samorządzie, biurze projektowym, nadzorze budowalnym, w administracji architektoniczno-budowlanej lub pełnienie samodzielnych funkcji w budownictwie -minimum 3 lata;
  3. posiadanie obywatelstwa polskiego;
  4.  korzystanie z pełni praw publicznych, pełna zdolność do czynności prawnych;
  5. niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa  skarbowe;
  6. nieposzlakowana opinia ;
  7. znajomość ustaw: Prawo budowlane, Prawo o ruchu drogowym, Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o drogach publicznych, Ustawa o samorządzie gminnym, Prawo zamówień publicznych, Ustawa o gospodarce nieruchomościami ;
  8. znajomość ustawy o wyrobach budowlanych ;
  9. znajomość norm technicznych ;
  10. znajomość postępowania administracyjnego, egzekucyjnego ;
  11. umiejętność czytania dokumentacji technicznej, drogowej i geodezyjnej ;
  12. umiejętność kosztorysowania ;
  13. znajomość infrastruktury gminnej ;
  14. umiejętność posługiwania się podstawowym sprzętem mierniczym ;
  15.  posiadanie prawa jazdy kat .B.

    4. Dodatkowe wymagania kwalifikacyjne:

  1. mile widziane  doświadczenie w administracji samorządowej lub w administracji państwowej – minimum 1 rok ;
  2. uprawnienia budowlane ;
  3. asertywność, łatwość nawiązywania kontaktów, organizowanie pracy własnej,         
  4. gotowość do pogłębiania wiedzy, punktualność, chęć pomagania innym, otwartość na nowe rozwiązania ;
  5. dyspozycyjność- dotyczy udziału w komisjach odbiorczych prac, naradach    
  6.  koordynacyjnych, radach  budowy, komisjach i sesjach, naradach służbowych , 
  7.  szkoleniach, które mogą odbywać się również po godzinach pracy ;
  8. wysoki poziom kultury osobistej ;
  9. umiejętność pracy w zespole ;
  10. dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office, Word, Excel) ;
  11. terminowe wykonywanie zadań, uprzejmość, życzliwość, wysoka jakość obsługi klienta, dyspozycyjność, opanowanie i odporność na stres, umiejętność dostosowania się do konkretnej sytuacji

5. Główne zadania wykonywane na stanowisku

1)      prowadzenie, koordynowanie i nadzorowanie spraw związanych z procesem budowlanym i inwestycyjnym prowadzonym przez Wydział,

2)      rozliczania wykonanych zdań inwestycyjnych i wydatków bieżących,

3)      uprawnienia do sporządzania protokołów odbiorczych, przeglądowych i zdawczo-odbiorczych wykonanych prac,

4)      przygotowywanie planów inwestycji i zadań remontowych,

5)      przygotowanie i uzgadnianie dokumentacji projektowych,

6)      przygotowywanie i prowadzenie z ramienia Wydziału zadań inwestycyjnych ( wnioski, podkłady geodezyjne, warunki techniczne, projekt techniczny, uzgodnienia, pozwolenia na budowę, zgłoszenia) w zakresie prowadzenia remontów i inwestycji stanowiących własność komunalną gminy;

7)      nadzorowanie i uzgadnianie prac projektowych zleconych przez Gminę;

8)      prowadzenie rejestru dokumentacji technicznej opracowanej przez Wydział;

9)      udział w naradach, komisjach i odbiorach technicznych;

10)  prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem infrastruktury komunalnej na terenie miasta i gminy;

11)  wystawianie dowodów księgowych w zakresie właściwości merytorycznych Wydziału;

12)  przekazywanie właściwym administratorom obiektów, instalacji, urządzeń i innej infrastruktury technicznej;

13)  określenie zagadnień dotyczących potrzeb remontowych w placówkach komunalnych oświatowych oraz nadzór nad ich realizacją;

14)  przygotowywanie odpowiedzi na bieżącą korespondencję.

  6. Warunki pracy

  • wymiar czasu pracy: pełen etat, 40 godz. tygodniowo,
  • narzędzia pracy: komputer i sprzęt biurowy, bezpieczne warunki pracy na stanowisku; stanowisko pracy znajduje się w siedzibie Urzędu Miejskiego w Środzie Wielkopolskiej, ul. Daszyńskiego 5,
  • wynagrodzenie: ustalone zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U. z 2021r. poz.1960) wypłacane do 29 dnia każdego miesiąca (z dołu).
  • warunki szczególne: brak.
  • Zatrudnienie na czas określony z możliwością zawarcia umowy o pracę na czas nieokreślony.

7. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Środzie Wielkopolskiej

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Środzie Wlkp. w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6 %.

8. Niezbędne dokumenty aplikacyjne

  • list motywacyjny,
  • życiorys (CV),
  • kwestionariusz osobowy dla kandydata,
  • oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych (wg załączonego wzoru),
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu  prawomocnym wyrokiem sądu za  umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wg załączonego wzoru),
  • oświadczenie kandydata o nieposzlakowanej opinii (wg załączonego wzoru),
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
  • w przypadku niepełnosprawności – kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,

W przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginałów dokumentów.List motywacyjny i CV powinny być podpisane odręcznie (brak własnoręcznego podpisu na wymienionych dokumentach powoduje niespełnienie wymagań formalnych) oraz opatrzone klauzulą:,,Oświadczam, że zapoznałam/em się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych przez Burmistrza Miasta z siedzibą w Środzie Wielkopolskiej , ul. Daszyńskiego 5, 63-000 Środa Wielkopolska i wyrażam zgodę  na przetwarzanie moich danych osobowych wykraczających poza dane wymagane przez przepisy prawa pracy i inne przepisy szczegółowe  zawarte w ofercie pracy dla  potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji  zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U. 2022, poz.530 )”W przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginałów dokumentów. List motywacyjny i CV powinny być podpisane odręcznie (brak własnoręcznego podpisu na wymienionych dokumentach powoduje niespełnienie wymagań formalnych) oraz opatrzone klauzulą:,,Oświadczam, że zapoznałam/em się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych przez Burmistrza Miasta z siedzibą w Środzie Wielkopolskiej , ul. Daszyńskiego 5, 63-000 Środa Wielkopolska i wyrażam zgodę  na przetwarzanie moich danych osobowych wykraczających poza dane wymagane przez przepisy prawa pracy i inne przepisy szczegółowe  zawarte w ofercie pracy dla  potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji  zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (   Dz.U. z 2022r. poz. 530 )”  

9. Miejsce i termin złożenia dokumentów

Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne  stanowisko  urzędnicze: Inspektor w Wydziale Inwestycji i Zamówień w Urzędzie Miejskim w Środzie Wielkopolskiej należy składać osobiście w  siedzibie Urzędu Miejskiego w Środzie Wielkopolskiej, ul. Daszyńskiego 5, 63-000 Środa Wielkopolskiej – sekretariat – lub drogą pocztową na w/w adres (liczy się data wpływu do Urzędu) w terminie do dnia 29 grudnia 2022 roku.

10. Informacje dla kandydatów

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu niekompletne lub po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane

11. Etapy naboru

  • Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze;
  • Składanie dokumentów aplikacyjnych;
  • Wstępna selekcja kandydatów – analiza dokumentów aplikacyjnych pod względem formalnym;
  • Ogłoszenie listy kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne;
  • Końcowa selekcja kandydatów – indywidualna rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami, którzy przeszli wstępną selekcję kandydatów;
  • Sporządzenie protokołu z przeprowadzonego naboru na dane stanowisko urzędnicze;
  • Podjęcie decyzji o zatrudnieniu i podpisanie umowy o pracę;
  • Ogłoszenie wyników naboru.

12. Informacje o wynikach naboru

Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona niezwłocznie i umieszczona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Środzie Wlkp. oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej https://bip.umsroda.pl/. Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne zostaną indywidualnie powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej (prosimy o podanie aktualnych danych kontaktowych). Kandydat w przedłożonych dokumentach jest zobowiązany zawrzeć informację o treści: „W przypadku niezakwalifikowania mnie do dalszego etapu rekrutacji dokumenty aplikacyjne proszę zniszczyć/ odbiorę osobiście*". *wybrać właściwe Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie naboru zakwalifikują się do dalszego etapu i zostaną umieszczone w protokole, będą stanowiły załącznik do protokołu z przeprowadzonego naboru. Dodatkowych informacji udziela Maria Buczma – Główny specjalista ds. kadr w Urzędzie Miejskim w Środzie Wielkopolskiej, tel. 61 286-77-13.

KWESTIONARIUSZ OSOBOWY DLA OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ O ZATRUDNIENIE

 1. Imię (imiona) i nazwisko .......................................................................................................

 2. Data urodzenia .......................................................................................................................

 3. Dane kontaktowe....................................................................................................................

                                            (wskazane przez osobę ubiegającą się o zatrudnienie)

 4. Wykształcenie (gdy jest ono niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju lub na  określonym stanowisku)...............................................................................................................

....…………………………………………………………………………………………………………………...

                                                        (nazwa szkoły i rok jej ukończenia)

    .......................................................................................................................................................

    .......................................................................................................................................................

                                                          (zawód, specjalność, stopień naukowy, tytuł

                                                                      zawodowy, tytuł naukowy)

5. Kwalifikacje zawodowe (gdy są one niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku)........................................................................................

………………………………………………………………………………………………..............………………………………………………………………………………………………

                         (kursy, studia podyplomowe lub inne formy uzupełnienia wiedzy lub umiejętności)

6. Przebieg dotychczasowego zatrudnienia (gdy jest ono niezbędne do wykonywania pracy  
    określonego rodzaju lub na określonym stanowisku)..............................................................

    ......................................................................................................................................................

    ......................................................................................................................................................

    .......................................................................................................................................................

                                                        (okresy zatrudnienia u kolejnych pracodawców

                                                                 oraz zajmowane stanowiska pracy)

7. Dodatkowe dane osobowe, jeżeli prawo lub obowiązek ich podania wynika z przepisów
    szczególnych…………………………………………………………………………………………..............

    .......................................................................................................................................................

    .......................................................................................................................................................

    .......................................................................................................................................................

                         

                                                                                                                           (Miejscowość, data)

………………………………………….

        (Imię i nazwisko)

…………………………………………

               (Adres)

                                                        Oświadczenie                   

   Ja niżej podpisany/a, oświadczam, że posiadam pełną zdolność do czynności    

   prawnych oraz korzystam z pełni praw publicznych

          ………………………………………………..

                                     (Podpis)                                                                            

(Miejscowość, data)

 

………………………………………….

        (Imię i nazwisko)

…………………………………………

               (Adres)

 

 Oświadczenie

Ja niżej podpisany/a oświadczam, że nie byłem/am skazany/na prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

………………………………………………..

                       (Podpis)

(Miejscowość, data)

………………………………………….

        (Imię i nazwisko)

…………………………………………

               (Adres)

Oświadczenie

Ja niżej podpisany/a oświadczam, że cieszę się nieposzlakowaną opinią.

………………………………………………..

                     (Podpis) 

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata na  pracownika (na potrzeby rekrutacji)

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO) (Dz. Urz. UE L119/1) informujemy, że:

  1. Administratorem danych osobowych Urząd Miejski w Środzie Wielkopolskiej, ul. Ignacego Daszyńskiego 5, 63-000 Środa Wielkopolska, 61 286 77 00, e-mail: um@sroda.wlkp.pl. reprezentowany przez Burmistrza Środy Wielkopolskiej.
  2. Administrator wyznaczył inspektora danych osobowych, kontakt z nim możliwy jest za pomocą poczty elektronicznej (adres mailowy: iod@lesny.com.pl).
  3. Dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z RODO w celu:
  1.  przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego w oparciu o zgodę na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, w zakresie niewymienionym w art. 221§ 1 Kodeksu pracy, ani innych przepisach szczególnych znajdujących zastosowanie w myśl art. 221 § 4 Kodeksu pracy, a także w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. b) RODO w celu zawarcia umowy o pracę, art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu wykonania obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, w zakresie wskazanym w art. 221 § 1 Kodeksu pracy oraz w zakresie, w jakim przewidują to przepisy szczególne w myśl art. 221§ 4 Kodeksu pracy,
  2. przetwarzania na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych w oparciu zgodę na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO,
  1. Administrator przetwarza następujące kategorie Twoich danych osobowych: imię, nazwisko, imiona rodziców, adres korespondencyjny, data urodzenia, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, numer telefonu, adres e-mail, wizerunek.
  2. Odbiorcami Twoich danych osobowych będą osoby upoważnione przez Administratora oraz podmioty przetwarzające dane osobowe w imieniu Administratora.
  3. Twoje dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego
  4. Twoje dane osobowe wskazane w pkt 3 a) powyżej będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia procesu rekrutacji na wskazane stanowisko, bądź do czasu wycofania przez Ciebie zgody na przetwarzanie w tym celu, w zakresie, w jakim przetwarzane są one na podstawie zgody, a dane osobowe wskazane w pkt 3 b) powyżej będą przetwarzane okres 5 lat, albo do czasu wycofania przez Ciebie zgody na przetwarzanie w tym celu.
  5. Przysługuje Ci prawo żądania od Administratora dostępu do danych osobowych Pana/Pani dotyczących, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu.
  6. Przysługuje Ci prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w każdym czasie poprzez przesłanie oświadczenia o wycofaniu zgody na adres mailowy: um@sroda.wlkp.pl.
  7. Przysługuje Ci prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, że przetwarzanie przez Administratora danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych
  8. Podanie danych osobowych, o których mowa w pkt 3 a) jest niezbędne w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, jesteś zobowiązany do ich podania, a ich niepodanie uniemożliwi należyte przeprowadzenie procesu rekrutacyjnego.
  9. Podanie  danych osobowych, o których mowa w pkt 3 b) jest dobrowolne i nie jest wymogiem ustawowym, umownym ani warunkiem zawarcia umowy.
  10. Przetwarzanie Twoich danych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.

Wiadomość powiązana z

Samodzielne stanowiska

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2022-12-16
Dokument wytworzony przez: Kadry
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Buczma Maria
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 16 grudnia 2022 07:54
Dokument wprowadzony do BIP przez: Krystyna Stachowiak
Ilość wyświetleń: 1395
16 grudnia 2022 08:26 (Krystyna Stachowiak) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
16 grudnia 2022 08:25 (Krystyna Stachowiak) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
16 grudnia 2022 08:25 (Krystyna Stachowiak) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)