Ogłoszenia o naborach na wolne stanowiska pracy

Ogłoszenie naboru na wolne stanowisko urzędnicze – Podinspektor w Wydziale Geodezji i Gospodarki Przestrzennej w Urzędzie Miejskim w Środzie Wielkopolskiej

Zarządzenie wewnętrzne Nr 26/2024
Burmistrza Miasta Środa Wielkopolska
z dnia 29 listopada 2024 r.

w sprawie ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Środzie Wielkopolskiej.

Na podstawie art. 31, art. 33 ust. 1 i 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r., poz. 1465 ze zm. ), art. 7 pkt 1 w związku z art. 11-13, ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r., poz.1135) zarządzam, co następuje:

§ 1.

  1. Ogłaszam nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Środzie Wielkopolskiej – Podinspektor w Wydziale Geodezji i Gospodarki Przestrzennej w Urzędzie Miejskim w Środzie Wielkopolskiej.
  2. Treść ogłoszenia stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.

§ 2. Wykonanie Zarządzenia powierza się Głównemu specjaliście ds. kadr.

§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Środzie Wielkopolskiej oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej https://bip.umsroda.pl/.

Załącznik do Zarządzenia wewnętrznego Nr 26/2024
Burmistrza Miasta Środa Wielkopolska
z dnia 29 listopada 2024 r.

Burmistrz Miasta Środa Wielkopolska – na podstawie art. 31, art. 33 ust. 1 i 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r., poz. 1465 ze zm.), art. 7 pkt 1 w związku z art. 11-13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1135) ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Podinspektor w Wydziale Geodezji i Gospodarki Przestrzennej w Urzędzie Miejskim w Środzie Wielkopolskiej.

  1. Nazwa i adres jednostki

    Urząd Miejski, ul. Daszyńskiego 5, 63-000 Środa Wielkopolska
  2. Stanowisko urzędnicze

    Podinspektor w Wydziale Geodezji i Gospodarki Przestrzennej w Urzędzie Miejskim w Środzie Wielkopolskiej
  3. Niezbędne wymagania kwalifikacyjne:

    1. wykształcenie wyższe;
    2. posiadanie obywatelstwa polskiego;
    3. korzystanie z pełni praw publicznych, pełna zdolność do czynności prawnych;
    4. niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
    5. nieposzlakowana opinia;
    6. znajomość ustaw: ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o gospodarce nieruchomościami, ustawa o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów, ustawa o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości, kodeks cywilny;
    7. wysoki poziom umiejętności obsługi klienta, umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy, bardzo dobra umiejętność pracy w zespole, wysokie poczucie odpowiedzialności i etyki zawodowej, wysoki poziom kultury osobistej, skrupulatność, terminowość, otwartość na nowe rozwiązania, bardzo dobrze rozwinięte umiejętności komunikacyjne;
    8. odpowiedzialność, dokładność, terminowość, zaangażowanie, odporność na stres, uprzejmość, komunikatywność, uczciwość, sumienność, punktualność, asertywność, umiejętność w pracy w zespole oraz pracy indywidualnej, gotowość do pogłębiania wiedzy, umiejętność samodzielnego wyszukiwania informacji, otwartość na nowe rozwiązania;
    9. znajomość zasad techniki biurowej, umiejętność redagowania pism, umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych (dobra znajomość pakietu MS Office, Word, Excel), umiejętność obsługi skrzynki ePUAP;
    10. dyspozycyjność – dotyczy udziału w komisjach, sesjach Rady Miejskiej lub innych istotnych spotkaniach służbowych, które odbywają się także po godzinach pracy.
  4. Dodatkowe wymagania kwalifikacyjne:

    1. posiadanie 3-letniego doświadczenia zawodowego w pracy biurowej;
    2. wykształcenie wyższe na kierunkach: administracja, ekonomia, rachunkowość, gospodarka przestrzenna, budownictwo i pokrewne;
    3. kreatywność, umiejętność dostosowania się do konkretnej sytuacji, życzliwość.
  5. Główne zadania wykonywane na stanowisku:

    1. prowadzenie spraw związanych z użytkowaniem wieczystym i aktualizacją opłat rocznych z tego tytułu, w tym wydanie zaświadczeń dotyczących przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności i zaświadczeń o wniesieniu opłaty, obciążania nieruchomości,
    2. prowadzenie spraw związanych z waloryzacją opłat w tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności,
    3. prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą prawa użytkowania wieczystego na rzecz dotychczasowego użytkownika,
    4. prowadzenie spraw w zakresie ujawniania w księgach wieczystych nieruchomości stanowiących własność gminy,
    5. prowadzenie ewidencji nieruchomości oddanych w użytkowanie wieczyste i przyjętych w użytkowanie wieczyste,
    6. uzupełnianie i aktualizacja ksiąg inwentarzowych w zakresie powierzonych obowiązków,
    7. przekazywanie i aktualizacja danych niezbędnych do prowadzenia ewidencji nieruchomości zgodnie z ustawą o gospodarce nieruchomościami pracownikowi odpowiedzialnemu za jej prowadzenie,
    8. prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem nieruchomościami komunalnymi, w zakresie ich nabywania,
    9. opracowanie budżetu i jego realizacja zgodnie z planem w zakresie powierzonych obowiązków,
    10. opracowanie projektów uchwał Rady Miejskiej w zakresie zadań Wydziału,
    11. wykonywanie innych prac na polecenie Naczelnika Wydziału.
  6. Warunki pracy:

    • wymiar czasu pracy – pełen etat, 40 godz. tygodniowo,
    • narzędzia pracy – komputer i sprzęt biurowy, bezpieczne warunki pracy na stanowisku; stanowisko pracy znajduje się w siedzibie Urzędu Miejskiego w Środzie Wielkopolskiej, ul. Daszyńskiego 5, 63-000 Środa Wielkopolska,
    • bezpośredni kontakt z interesantami, wysiłek umysłowy,
    • wynagrodzenie – ustalone zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1960 ze zm.) oraz zgodnie z Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Miejskiego w Środzie Wielkopolskiej wprowadzonym Zarządzeniem nr 17/2024 z dnia 1 sierpnia 2024 r. Burmistrza Miasta Środa Wielkopolska wypłacane do 29 dnia każdego miesiąca (z dołu).
    • warunki szczególne: brak.
    Zatrudnienie na czas określony z możliwością zawarcia umowy o pracę na czas nieokreślony.
  7. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Środzie Wielkopolskiej

    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Środzie Wlkp. w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6%.
  8. W Urzędzie Miejskim w Środzie Wielkopolskiej obowiązuje Procedura dokonywania zgłoszeń wewnętrznych oraz podejmowania działań następczych wprowadzona Zarządzeniem Nr 154/2024 Burmistrza Miasta Środa Wielkopolska z dnia 18 października 2024 r. Procedura dostępna jest w Biuletynie Informacji Publicznej Środa Wielkopolska pod linkiem https://bip.umsroda.pl/ zarządzenia Burmistrza Miasta Środa Wielkopolska.

  9. Niezbędne dokumenty aplikacyjne:

    • list motywacyjny,
    • życiorys (CV),
    • kwestionariusz osobowy dla kandydata (wg załączonego wzoru),
    • oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych (wg załączonego wzoru),
    • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wg załączonego wzoru),
    • oświadczenie kandydata o nieposzlakowanej opinii (wg załączonego wzoru),
    • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
    • kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
    • w przypadku niepełnosprawności – kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem).
      W przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginałów dokumentów.
      List motywacyjny i CV powinny być podpisane odręcznie (brak własnoręcznego podpisu na wymienionych dokumentach powoduje niespełnienie wymagań formalnych) oraz opatrzone klauzulą:
      "Oświadczam, że zapoznałam/em się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych przez Burmistrza Miasta z siedzibą w Środzie Wielkopolskiej, ul. Daszyńskiego 5, 63-000 Środa Wielkopolska i wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych wykraczających poza dane wymagane przez przepisy prawa pracy i inne przepisy szczegółowe zawarte w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. 2024, poz.1135)”.
  10. Miejsce i termin złożenia dokumentów

    Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Podinspektor w Wydziale Geodezji i Gospodarki Przestrzennej w Urzędzie Miejskim w Środzie Wielkopolskiej" należy składać osobiście lub przesłać na adres – Urząd Miejski w Środzie Wielkopolskiej, ul. Daszyńskiego 5, 63-000 Środa Wielkopolska (liczy się data wpływu do Urzędu) w terminie do dnia 13 grudnia 2024 roku.
  11. Informacje dla kandydatów

    Aplikacje, które wpłyną do Urzędu niekompletne lub po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
  12. Etapy naboru:

    • Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze;
    • Składanie dokumentów aplikacyjnych;
    • Weryfikacja zgodności złożonych dokumentów z wymogami specyfikacji naboru;
    • Indywidualna rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami, którzy przeszli wstępną selekcję kandydatów;
    • Sporządzenie protokołów z przeprowadzonego naboru na dane stanowisko urzędnicze;
    • Ogłoszenie wyników naboru.
    • Podjęcie decyzji o zatrudnieniu i podpisanie umowy o pracę;
      Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne zostaną indywidualnie powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej (prosimy o podanie aktualnych danych kontaktowych).
  13. Informacje o wynikach naboru

    Każdy ze zgłoszonych kandydatów otrzyma indywidualną informację na temat wyników naboru w odniesieniu do swojej osoby. Informacja o rozstrzygnięciu naboru zostanie upowszechniona niezwłocznie i umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej https://bip.umsroda.pl/ i na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego.
    Kandydat w przedłożonych dokumentach jest zobowiązany zawrzeć informację o treści:
    „W przypadku niezakwalifikowania mnie do dalszego etapu rekrutacji dokumenty aplikacyjne proszę zniszczyć/odbiorę osobiście*".
    *wybrać właściwe
    Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie naboru zakwalifikują się do dalszego etapu i zostaną umieszczone w protokole, będą stanowiły załącznik do protokołu z przeprowadzonego naboru.

Dodatkowych informacji udziela Maria Buczma – Główny specjalista ds. kadr w Urzędzie Miejskim w Środzie Wielkopolskiej, tel. 61 286 77 13.

Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie

  1. Imię (imiona) i nazwisko .......................................................................................................
  2. Data urodzenia .......................................................................................................
  3. Dane kontaktowe .......................................................................................................
    (wskazane przez osobę ubiegającą się o zatrudnienie)
  4. Wykształcenie (gdy jest ono niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku)
    .......................................................................................................................................................
    .......................................................................................................................................................
    (nazwa szkoły i rok jej ukończenia)
    .......................................................................................................................................................
    .......................................................................................................................................................
    (zawód, specjalność, stopień naukowy, tytuł zawodowy, tytuł naukowy)
  5. Kwalifikacje zawodowe (gdy są one niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku)
    ......................................................................................................................................................
    .......................................................................................................................................................
    (kursy, studia podyplomowe lub inne formy uzupełnienia wiedzy lub umiejętności)
  6. Przebieg dotychczasowego zatrudnienia (gdy jest ono niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku)
    .......................................................................................................................................................
    .......................................................................................................................................................
    .......................................................................................................................................................
    .......................................................................................................................................................
    (okresy zatrudnienia u kolejnych pracodawców oraz zajmowane stanowiska pracy)
  7. Dodatkowe dane osobowe, jeżeli prawo lub obowiązek ich podania wynika z przepisów szczególnych
    .......................................................................................................................................................
    .......................................................................................................................................................
    .......................................................................................................................................................
    .......................................................................................................................................................

………………………………………
(Miejscowość, data)

…………………………………………
(Imię i nazwisko)

…………………………………………
(Adres)

Oświadczenie

Ja niżej podpisany/a, oświadczam, że posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam z pełni praw publicznych.

………………………………………………
(Podpis)

………………………………………
(Miejscowość, data)

…………………………………………
(Imię i nazwisko)

…………………………………………
(Adres)

Oświadczenie

Ja niżej podpisany/a oświadczam, że nie byłem/am skazany/na prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

………………………………………………
(Podpis)

(Miejscowość, data)

…………………………………………
(Imię i nazwisko)

…………………………………………
(Adres)

Oświadczenie

Ja niżej podpisany/a oświadczam, że cieszę się nieposzlakowaną opinią.

………………………………………………
(Podpis)

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata na pracownika
(na potrzeby rekrutacji)

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej RODO) (Dz. Urz. UE L119/1) informujemy, że:

  1. Administratorem danych osobowych jest Urząd Miejski w Środzie Wielkopolskiej, ul. Ignacego Daszyńskiego 5, 63-000 Środa Wielkopolska, 61 286 77 00, e-mail um@sroda.wlkp.pl, reprezentowany przez Burmistrza Środy Wielkopolskiej.
  2. Administrator wyznaczył inspektora danych osobowych, kontakt z nim możliwy jest za pomocą poczty elektronicznej (adres mailowy iod@lesny.com.pl).
  3. Dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z RODO w celu:
    1. przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego w oparciu o zgodę na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, w zakresie określonym w art. 221 § 1 Kodeksu pracy,
    2. w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. b) RODO w celu zawarcia umowy o pracę,
    3. przetwarzania na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych oraz przetwarzania wizerunku w oparciu o zgodę na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
  4. Administrator przetwarza następujące kategorie Twoich danych osobowych: imię, nazwisko, imiona rodziców, adres korespondencyjny, data urodzenia, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, kwalifikacje zawodowe, numer telefonu, adres e-mail, wizerunek.
  5. Odbiorcami Twoich danych osobowych będą osoby upoważnione przez Administratora oraz podmioty, które mają prawo przetwarzać dane na podstawie umów zawartych z Administratorem, w szczególności w związku ze świadczeniem usług utrzymania, wsparcia i serwisu systemów informatycznych.
  6. Twoje dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
  7. Twoje dane osobowe wskazane w pkt 3 a) powyżej będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia procesu rekrutacji na wskazane stanowisko, bądź do czasu wycofania przez Ciebie zgody na przetwarzanie w tym celu, w zakresie, w jakim przetwarzane są one na podstawie zgody, a dane osobowe wskazane w pkt 3 c) powyżej będą przetwarzane okres 5 lat, albo do czasu wycofania przez Ciebie zgody na przetwarzanie w tym celu.
  8. Przysługuje Ci prawo żądania od Administratora dostępu do danych osobowych Pana/Pani dotyczących, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych. Nie przysługuje Ci prawo wniesienia sprzeciwu, ponieważ przetwarzanie danych nie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e lub f RODO.
  9. Przysługuje Ci prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w każdym czasie poprzez przesłanie oświadczenia o wycofaniu zgody na adres mailowy um@sroda.wlkp.pl.
  10. Przysługuje Ci prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uznasz, że przetwarzanie przez Administratora danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych.
  11. Podanie danych osobowych, o których mowa w pkt 3 a) i b) jest niezbędne w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, jesteś zobowiązany do ich podania, a ich niepodanie uniemożliwi należyte przeprowadzenie procesu rekrutacyjnego.
  12. Podanie danych osobowych, o których mowa w pkt 3 c) jest dobrowolne i nie jest wymogiem ustawowym, umownym ani warunkiem zawarcia umowy.
  13. Przetwarzanie Twoich danych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.

Wiadomości powiązane

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Samodzielne stanowiska

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 29 listopada 2024 roku
Dokument wytworzony przez: Kadry
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Maria Buczma
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 29 listopada 2024 10:55
Dokument wprowadzony do BIP przez: Mateusz Ślebioda
Ilość wyświetleń: 831
29 listopada 2024 10:56 (Mateusz Ślebioda) - Zmiana danych załącznika [ogoszenie_o_konkursie_podinspektor_wgigp.docx]. (Dokument opublikowany)
29 listopada 2024 10:55 (Mateusz Ślebioda) - Opublikowanie dokumentu.
29 listopada 2024 10:55 (Mateusz Ślebioda) - Dodanie załącznika [ogoszenie_o_konkursie_podinspektor_wgigp.docx] do dokumentu. (Dokument nieopublikowany)